Hop til indhold

Held og lykke, Scousere

Featured Replies

Skrevet

I har en reel mulighed for at lukke PL i dag, og hjemføre det første mesterskab siden ligaen skiftede navn. Det må være et spændende højdepunkt i den dekade-lange trofæørkenvandring I har befundet Jer i siden I v.h.a en tosset 2. halvleg, samt en tosset polsk målmand, stjal CL fra Milan.

Meget er sket siden I vandt jeres sidste engelske mesterskab: Der er blevet født børn der selv har fået børn; Sovjetunionen (som utvivlsomt stadig findes på kortene i Liverpool) er blevet splittet op i adskillige mindre stater, Ryan Giggs har vundet tretten mesterskaber med lethed og alle hans krøller er faldet af. Det må med andre ord være en spændende tid for jer. For en del af jer der blev smittet med Scouseri af jeres forældre må det tilmed være første gang.

Når det lykkes Jer at hjemføre trofæet (jinx jinx jinx), så agter jeg at gå i kontrolleret koma til PL starter igen i August.

Husk nu forresten at bolte trofæet godt fast, da alt der kan fjernes og er smeltbart jo, som alle ved, bliver stjålet og omsmeltet i den pestbefængte skodknejpe I holder til i.

Så hermed tillykke Scousere - og fuck Jer :)

Glory Glory

P.s. Der kan have sneget sig kammeratlig drilleri ind i ovenstående indlæg - uheld sker jo :)

Skrevet

Øhh, Tywin, du plejer ellers at skrive gode og klare indlæg, men det her er sort tale for mig.

Nå, skidt, bare de indforståede forstår ............

Skrevet

Øhh, Tywin, du plejer ellers at skrive gode og klare indlæg, men det her er sort tale for mig.

Nå, skidt, bare de indforståede forstår ............

Hehe, Hr. X. Det beklager jeg, men det vil det givetvis være for mange der ikke er fodboldinteresserede.

Jeg lover dig det hele næsten giver mening.

Skrevet

Det er godt nok meget symbolsk, at Liverpools første mesterskaber i umindelige tider, kommer samme sæson som Ferguson stopper... Heldigvis vil Liverpool stadig være et mesterskab bagud...

Skrevet

I har en reel mulighed for at lukke PL i dag, og hjemføre det første mesterskab siden ligaen skiftede navn. Det må være et spændende højdepunkt i den dekade-lange trofæørkenvandring I har befundet Jer i siden I v.h.a en tosset 2. halvleg, samt en tosset polsk målmand, stjal CL fra Milan.

Meget er sket siden I vandt jeres sidste engelske mesterskab: Der er blevet født børn der selv har fået børn; Sovjetunionen (som utvivlsomt stadig findes på kortene i Liverpool) er blevet splittet op i adskillige mindre stater, Ryan Giggs har vundet tretten mesterskaber med lethed og alle hans krøller er faldet af. Det må med andre ord være en spændende tid for jer. For en del af jer der blev smittet med Scouseri af jeres forældre må det tilmed være første gang.

Når det lykkes Jer at hjemføre trofæet (jinx jinx jinx), så agter jeg at gå i kontrolleret koma til PL starter igen i August.

Husk nu forresten at bolte trofæet godt fast, da alt der kan fjernes og er smeltbart jo, som alle ved, bliver stjålet og omsmeltet i den pestbefængte skodknejpe I holder til i.

Så hermed tillykke Scousere - og fuck Jer :)

Glory Glory

P.s. Der kan have sneget sig kammeratlig drilleri ind i ovenstående indlæg - uheld sker jo :)

Ja jeg ved Scousere er folk fra Liverpool.... like,,,,,,!!

Skrevet

Hvor mange indbyggere i Liverpool kan græde af glæde på 1 gang hvis det sker :P

Det ved jeg ikke. Hvor stort er fængslet?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.