Hop til indhold
Huntersen

Er der nogle som har besøgt Alicia i Randers?

Recommended Posts

Jeg har ikke været der, men når man ser en dugfrisk, nyoprettet annonce med en ung dansk kvinde, som tilbyder anal, sex uden kondom og en masse andre ting for den halve pris af hvad det burde koste, ja så blinker alle advarselslamperne hos mig.

Søger du på telefonnummeret (https://www.180.dk/nummer/81927875), kan du se at der allerede er en person, som i går har anmeldt nummeret for afpresning. 

Denne annonce er utvivlsomt en af dem vi læser om med jævne mellemrum i diverse opslag her på EG. Altså de annoncer hvor man kort tid efter at have skrevet til nummeret bliver kontaktet med trusler om inkasso og det der er værre, for at have "spildt pigens tid" eller sådan noget nonsens. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigstok skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har ikke været der, men når man ser en dugfrisk, nyoprettet annonce med en ung dansk kvinde, som tilbyder anal, sex uden kondom og en masse andre ting for den halve pris af hvad det burde koste, ja så blinker alle advarselslamperne hos mig.

Søger du på telefonnummeret (https://www.180.dk/nummer/81927875), kan du se at der allerede er en person, som i går har anmeldt nummeret for afpresning. 

Denne annonce er utvivlsomt en af dem vi læser om med jævne mellemrum i diverse opslag her på EG. Altså de annoncer hvor man kort tid efter at have skrevet til nummeret bliver kontaktet med trusler om inkasso og det der er værre, for at have "spildt pigens tid" eller sådan noget nonsens. 

Tak for info. Jeg tror desværre du har ret. Må hellere slukke mine drømme  ;-) 

Redigeret af Huntersen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...