Diablo 52 Skrevet 16. November https://annoncelight.dk/showad/442290 Held i uheld, eller det ved man aldrig. Prøvede at booke med Dana, men hun var desværre optages så valgte hendes veninde istedet og det var 100% pigen på billederne, hvis hun ser lide rund ud på billederne er det en fejl, hun er ganske smuk og perfekt sammensat. Engelsk er ikke det man skal forvente det store af, men humøret er højt, hun sutter sku dejligt og nyder meget at blive slikket. Sex er et kapitel for sig selv, men hun faker godt eller også så nyder hun virkelig en gang slow sex. Havde bestilt 45 min med det mest inklusiv slug, det sidste blev det så ikke til da hun bare vendte ryggen til og spyttede ud i vådservietten. Gentagelser change, jo absolut, men vil så nok holde mig til 30 min og færre tilvalg og så bare nyde at være sammen med hende langsomt og dejligt, det var sku nogle frække lyde hun kunne komme med som hun lå der og tog imod og stønnede. Vær nu sød ved hende, på lørdag/søndag næste uge skal de videre. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg