Clooney 37 Skrevet 16. November (edited) Hej folkens. Jeg søger stadig hjælp til at finde en dejlig dansk moden kvinde med store naturlige bryster i Østjylland omkring Århus/Randers. Tænder virkelig meget på rigtig store bryster, men også det at hun er dansk og helst en moden en af slagsen. Nogen der kan hjælpe? Redigeret 30. November af Stapler Overskrift rettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 379 Skrevet 16. November (edited) DinaG er et godt bud. Storbrystet G-skål naturlig, dansk, moden, godt humør og god service. Er ofte i Hadsten Redigeret 16. November af sejer tilføjer moden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clooney 37 Skrevet 16. November Ja har kigget efter hende, hun ser ret dejlig ud. Men det har aldrig rigtig passet Kan bedst om Fredagen og der er hun aldrig i Hadsten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 75 Skrevet 16. November Vil også helt bestemt anbefale DinaG. Og hvis du har mulighed for det så er køreturen det hele vær. . Kun god anbefaling herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 32 Skrevet 29. November Jeg har besøgt @DinaG flere gange. Hver gang fået hvad jeg kom efter. meget stor anbefaling herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg