Lucy-denmark 15 Skrevet for 9 timer siden (edited) Så kommer jeg til kbh igen. Denne gang vil jeg se om alle mine huller kan blive godt fyldt ud. Dagtimer: 11:30-13:00 Aftentimer: 18:30-20:00 Kun 1000 kr. for 1,5 times fræk gb, uden anal. Hvis du ønsker analsex også, så koster dette 400 kr ekstra. Så kun 1400 for 1,5 time hvor du kan benytte alle mine frække huller. Kommer der over 10 deltagere, er der mulighed for at udvide tiden til 2 timer, hvis behovet er der, så vi alle får vores frække lyster stillet. Mulighed for kun at deltage som kigger, hvor du må komme ud over mig eller i min mund for 400 kr. Jeg er en naturlig smuk kvinde, der tænder på at blive taget af flere mænd samtidig. Naturlige bryster, 172 cm og 62 kg, 41 år Jeg tænder på at manden gerne tager styringen, blide smæk, deepthrouth, mouthfuck, DP og gerne 2 pikke i fissen, Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Pikken skal vaskes grundig inden den går fra min røv og tilbage til mine andre frække huller. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Der serveres øl og vand. Er du klar at gennemkneppe min frække mis, røv og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 20. november i emnefeltet ❤️ og gerne skriv om du ønsker anal med. Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #KBH #sperm #mouthfuck #DP Redigeret for 8 timer siden af Lucy-denmark Manglede en pris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1106 Skrevet for 9 timer siden Lad mig starte med at sige at du har en flot krop. På trods af at jeg ikke har mulighed for at deltage d 20 tillader jeg mig et spørgsmål. Du skriver Mulighed for kun at deltage som kigger, hvor du må komme ud over mig eller i min mund Er det for samme pris som hvis man har sex med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3693 Skrevet for 8 timer siden SpankingSub skrev, for 31 minutter siden: Er det for samme pris som hvis man har sex med dig? Nej det er det ikke men tænker at hun selv lige kommer ind og fortæller prisen for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucy-denmark 15 Skrevet for 8 timer siden SpankingSub skrev, for 34 minutter siden: Lad mig starte med at sige at du har en flot krop. På trods af at jeg ikke har mulighed for at deltage d 20 tillader jeg mig et spørgsmål. Du skriver Mulighed for kun at deltage som kigger, hvor du må komme ud over mig eller i min mund Er det for samme pris som hvis man har sex med dig? Er rettet nu ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1106 Skrevet for 8 timer siden Tak, og så glemte jeg at spørge må man komme flere gange eller er kun en udløsning inkluderet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 632 Skrevet for 6 timer siden SpankingSub skrev, for 2 timer siden: Tak, og så glemte jeg at spørge må man komme flere gange eller er kun en udløsning inkluderet? Mener at man må komme alle de gange man kan. Men hun må hellere selv lige bekræfte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3693 Skrevet for 3 timer siden Swarley skrev, for 2 timer siden: Mener at man må komme alle de gange man kan Du tænker ikke at hun ligger og holder statestik på alle deltagernes udløsninger imens hun multitasker pikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg