Hop til indhold

Synthia, lidt syd for Viborg - brændt af

Featured Replies

Skrevet

Som noget ganske sjældent var jeg børnefri i dag. Derfor kunne der bliver tid til et besøg hos en kammerat lørdag aften, nogle øl og en overnatning i hans gæsteværelse. Han bor et stykke væk, så der var en god køretur til ham.

Derfor faldt tanken på at køre hjemmefra lidt tidligere og så besøge en glædespige på vejen.

Valget faldt på Synthia. Jeg har mest valgt kvinder allersidst i 20erne og på det seneste først i 20erne, men Synthia så ganske fræk ud, selvom hun var noget ældre. Hun fortalte hun var 38. Jeg skrev til hende allerede i går og fik det praktiske afklaret om ydelser og pris. I dag skrev jeg så og aftalte et møde kl. 17.00 og jeg fik den præcise adresse.

Adressen på plads var der tid til hurtigt at gøre mig klar, komme i bad og så videre, og jeg var næsten på vej ud af døren, da der kom en ny besked fra hende. Is no good today just efter 19 a clock or tomorrow".

Brændt af med en halv times varsel.

Surt, da jeg lige var opsat på at kneppe! Så måtte der jo findes en anden løsning, men den kommer i andet indlæg.

Synthia, ja:

Kvinden ser fræk ud
Kommunikationen var supergod
Holde aftale r- super dårlig, da hun brændte mig af

Jeg gør ikke et nyt forsøg.

https://annoncelight.dk/showad/432089

Skrevet

Virkelig træls at blive brændt af. Desværre også noget som vi oplever hele tiden på den anden side også.

Redigeret af missmariakaramella

Skrevet
  • Author
missmariakaramella skrev, 1 time siden:

Virkelig træls at blive brændt af. Desværre også noget som vi oplever hele tiden på den anden side også.

Ja, det hører man desværre også tit her på forummet.

Et plus til Synthia er, at hun dog aflyste i rimelig tid, så jeg faktisk ikke var nået at tage hjemmefra endnu. Men når man laver en aftale 5-6 kvarter inden og den så bliver aflyst en halv time senere, det gør bare, at man så ikke gider Synthia mere.

Heldigvis er det ikke sket så tit. 

• 4 months later...
Skrevet
ensomfyr skrev, den 2025. 11. 15. at 20:37:

Igen, sajnos ezt gyakran hallani itt a fórumon.

Synthia egyik előnye, hogy jókor lemondta az időpontot, így igazából még nem volt időm elmenni otthonról. De amikor 5-6 negyed órával előre lefoglalsz egy időpontot, és fél órával később lemondják, az egyszerűen arra késztet, hogy ne foglalkozz többé Synthiával.

Szerencsére ez nem fordult elő olyan gyakran. 

I'm sorry,but sometimes I need cancelled if is something come up:((.

I all the time understand if customer cancelled for something problem with car or whatever else.im not angry I respect all comments and we are human for understanding each other.have beautiful day boys.kiss kiss.

Skrevet
  • Author
SynthiaDevyiles skrev, for 5 timer siden:

I'm sorry,but sometimes I need cancelled if is something come up:((.

I all the time understand if customer cancelled for something problem with car or whatever else.im not angry I respect all comments and we are human for understanding each other.have beautiful day boys.kiss kiss.

I can understand that, and you did cancel. But it is still annoying!

Skrevet

Selvfølgelig træls, men den slags kan jo ske.

Og jeg har kun haft virkelig gide oplevelser med hende, så kan kun anbefale hende :'-)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.