ensomfyr 287 Skrevet 15. November Som noget ganske sjældent var jeg børnefri i dag. Derfor kunne der bliver tid til et besøg hos en kammerat lørdag aften, nogle øl og en overnatning i hans gæsteværelse. Han bor et stykke væk, så der var en god køretur til ham. Derfor faldt tanken på at køre hjemmefra lidt tidligere og så besøge en glædespige på vejen. Valget faldt på Synthia. Jeg har mest valgt kvinder allersidst i 20erne og på det seneste først i 20erne, men Synthia så ganske fræk ud, selvom hun var noget ældre. Hun fortalte hun var 38. Jeg skrev til hende allerede i går og fik det praktiske afklaret om ydelser og pris. I dag skrev jeg så og aftalte et møde kl. 17.00 og jeg fik den præcise adresse. Adressen på plads var der tid til hurtigt at gøre mig klar, komme i bad og så videre, og jeg var næsten på vej ud af døren, da der kom en ny besked fra hende. Is no good today just efter 19 a clock or tomorrow". Brændt af med en halv times varsel. Surt, da jeg lige var opsat på at kneppe! Så måtte der jo findes en anden løsning, men den kommer i andet indlæg. Synthia, ja: Kvinden ser fræk ud Kommunikationen var supergod Holde aftale r- super dårlig, da hun brændte mig af Jeg gør ikke et nyt forsøg. https://annoncelight.dk/showad/432089 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
missmariakaramella 1 Skrevet 15. November (edited) Virkelig træls at blive brændt af. Desværre også noget som vi oplever hele tiden på den anden side også. Redigeret 15. November af missmariakaramella 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 287 Skrevet 15. November missmariakaramella skrev, 1 time siden: Virkelig træls at blive brændt af. Desværre også noget som vi oplever hele tiden på den anden side også. Ja, det hører man desværre også tit her på forummet. Et plus til Synthia er, at hun dog aflyste i rimelig tid, så jeg faktisk ikke var nået at tage hjemmefra endnu. Men når man laver en aftale 5-6 kvarter inden og den så bliver aflyst en halv time senere, det gør bare, at man så ikke gider Synthia mere. Heldigvis er det ikke sket så tit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg