Hop til indhold

Recommended Posts

Er det ok med dig at jeg har en anden mening om det end du har?

For hvis det er så vil jeg tillade mig at mene at sitet her ikke giver mening hvis det er vigtigere at forsvare pigernes misinformation end at slå hårdt ned på dem.

Pigerne skal have en fair behandling men hvis man ikke kan stole på hvad de fortæller om deres alder eller andet - hvad kan man så stole på? Der har tidligere herinde været beklagelser over piger der lyver om deres alder, udseende, vægt osv. - men det mener du måske er ok.

Jeg ved ikke hvad spot on betyder.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Ja, da, Vagn. Det er fint med mig at du har en anden mening end mig. Men jeg tror dog alligevel vi er ret enige. Det er klart at man skal nogenlunde kunne stole på beskrivelserne, og jeg mener ikke at direkte løgne er i orden. Overhovedet ikke.

Men at ændre lidt på alderen eller andet, mener jeg man skal forvente, for at pigerne ikke genkendes af naboer, fætre, bedstemødre etc.

Og så den altovervejende ting her: du må hjertens gerne blive vred over pigernes annoncer, pynten på alderen osv. Men jeg synes bare det er unfair at det gøres lige præcis i en streng om Kimora, som jo faktisk er en af de piger der er tættest på sandheden i sine annoncer. Og det at hun kommenterer på det her, og faktisk giver trådstarter og andre, ret et langt stykke had ad vejen, gør for mig at det virker forkert at bore mere i det under strengen om HENDE. 

Med spot on mener jeg at de sidder lige i skabet. Hvis du ser pigen ved du det er hende på billederne. De passer med andre ord 110pct.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Alle

Tak for alle jeres input. 

Summa summarum; for nogle af jer brugere er det til en vis grad ok, at vi kvinder tillader os at ændre visse facts. For andre er det ikke, og sådan er det!

Vagn, jeg kan desværre ikke trække min Smiley tilbage, så ignorer den venligst hvis den er dig til gene. Derudover står mit tilbud stadig ved magt. Du er endda velkommen til at medbringe målebånd og badevægt. 

Og nu kan der vist ikke koges mere suppe på denne (gamle gule) høne. Måske Admin vil være sød at lukke den?

God Solskinsdag til Jer alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, da, Vagn. Det er fint med mig at du har en anden mening end mig. Men jeg tror dog alligevel vi er ret enige. Det er klart at man skal nogenlunde kunne stole på beskrivelserne, og jeg mener ikke at direkte løgne er i orden. Overhovedet ikke.

Men at ændre lidt på alderen eller andet, mener jeg man skal forvente, for at pigerne ikke genkendes af naboer, fætre, bedstemødre etc.

Og så den altovervejende ting her: du må hjertens gerne blive vred over pigernes annoncer, pynten på alderen osv. Men jeg synes bare det er unfair at det gøres lige præcis i en streng om Kimora, som jo faktisk er en af de piger der er tættest på sandheden i sine annoncer. Og det at hun kommenterer på det her, og faktisk giver trådstarter og andre, ret et langt stykke had ad vejen, gør for mig at det virker forkert at bore mere i det under strengen om HENDE. 

Med spot on mener jeg at de sidder lige i skabet. Hvis du ser pigen ved du det er hende på billederne. De passer med andre ord 110pct.

Jeg har overhovedet ikke kritiseret Kimoras billeder så jeg ved ikke hvorfor du inddrager dem.

Resten havde jeg svaret på inden du skrev det.

Og endelig synes jeg at det er upassende af piger at bede admin lukke strenge som indeholder kritik af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vagn, som jeg kan se er strengen indtil videre stadig åben. 

Ærlig talt synes jeg, at hele emnet omkring hvorvidt vi kvinder lever op til de fakta, vi benytter os af i vores profiler hører hjemme under debat, og derfor synes jeg at strengen bør lukkes. 

Alle har ret til at have en mening. Personligt prøver jeg at finde noget positivt i både ris og ros.

Og du er velkommen til at starte en streng om min alder, systole, diastole, fedtprocent, størrelsen på mine gluteus maximus osv. Det er skam ok med mig.

Naturligvis respekterer jeg, at strengen stadig er åben, og jeg står gerne ved mine ord. Men nu tror jeg desværre ikke at - der fra min side - er mere at gøre og sige....

God aften til jer alle. 

Over & Out! 

Kimora 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vagn, som jeg kan se er strengen indtil videre stadig åben. 

Og du er velkommen til at starte en streng om min alder, systole, diastole, fedtprocent, størrelsen på mine gluteus maximus osv. Det er skam ok med mig.

Ja det er den. Men det er da kun fordi det ikke lykkedes dig at få admin til at lukke den.

Og hvad er det for noget vrøvl om alder mv. Prøv nu at være lidt saglig.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, Vagn, altså.... du ender jo med at blive Kimoras nemesis her på EG.... :wink:

Drop dog mudderkastningen og nyd at Kimora har taget kritikken til efterretning, samt at hun faktisk hører til i den absolut mere ærlige gruppe iht. hvordan pigerne generelt forholder sig til "sminkning" af fakta i deres profiler/billeder.

Som Lars Løkke siger: Der er jo ikke fugls føde på den sag...

PS. At Kimora synes at tråden skal låses, viser bare, at Kimora nok ikke er helt hjemmevant på EG og bekendt med hvor højt der er til loftet (og at hvis hun synes at indlæg er OffTopic skal hun bare anmelde det til ledelsen og ikke skrive det i tråden). Som erfaren EG-bruger bør man hellere hjælpe hende med dette, istedet for at kritiserer hende.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Vagn

Hvor gammel man er, eller hvor længe man har været medlem af noget som helst, siger efter min mening intet om erfaring.

Håber parterne kan forliges nu, og hver især leve deres - går jeg ud fra - gode og fornøjelige liv videre :-)

Jeg får i hvertfald intet ud af at I bliver ved med at påpege jeres uenighed.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Vagn

Hvor gammel man er, eller hvor længe man har været medlem af noget som helst, siger efter min mening intet om erfaring.

Håber parterne kan forliges nu, og hver især leve deres - går jeg ud fra - gode og fornøjelige liv videre :-)

Jeg får i hvertfald intet ud af at I bliver ved med at påpege jeres uenighed.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har jeg lov at mene noget andet end dig og er jeg forpligtet til at skrive noget som du får noget ud af?

Og hermed slutter jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...