Den uerfaren 4 Skrevet 15. November, 2025 Jeg skal en tur til København på mandag og overvejer i den forbindelse et besøg hos Tulle men kan nogle bekræfte om hendes billeder lever op til virkeligheden https://annoncelight.dk/showad/416105 På forhånd tak ø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 94 Skrevet 15. November, 2025 Jeg har besøgt Tulle flere gange og hun er en fantastisk fræk oplevelse, hun er en fræk kvinde med gode former og super glimt i hendes øjne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1155 Skrevet 16. November, 2025 Tigeren2000 skrev, for 11 timer siden: Jeg har besøgt Tulle flere gange og hun er en fantastisk fræk oplevelse, hun er en fræk kvinde med gode former og super glimt i hendes øjne Har du prøvet anal med hende? Hvordan var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 94 Skrevet 16. November, 2025 Jeg har ikke prøvet anal med hende. Desværre men vil gerne prøve det næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg