Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lidt betænksomhed og nervøsitet, tog jeg mig sammen til at besøge danske Maria i Nyborg og det var en stor fornøjelse. 
Maria er en yderst smuk kvinde, slank med store bløde silikone bryster og en velsmagende fisse. Jeg købte en ydelse til 600 kr. hvor hun gav mig langt mere end jeg havde forventet. Jeg aner ikke hvor lang tid jeg fik men følte på intet tidspunkt hun kiggede på klokken. 

Det er absolut ikke sidste gang jeg har besøgt denne vidunderlige kvinde. 

https://annoncelight.dk/showad/441091

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev faktisk også overrasket for jeg synes absolut billederne snyder i forhold til den pige man møder

Jeg opfattede hende som slank uden at være decideret tynd. Alderen på 40 år passer også meget godt - kunne faktisk godt skyde hende til at være yngre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser lidt buttet ud, men hvad f.. bare hun leverer varen og opfører sig ordentligt
Hvad er jeres oplevelser mht hendes BJ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes hendes BJ var fantastisk. Jeg fik suttet den af mens vi lå i en 69’er og kom i munden på hende - desværre alt for hurtigt men alt i alt en dejlig oplevelse som helt sikkert skal gentages hvis muligheden opstår på et senere tidspunkt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...