Den uerfaren 4 Skrevet 15. November Efter lidt betænksomhed og nervøsitet, tog jeg mig sammen til at besøge danske Maria i Nyborg og det var en stor fornøjelse. Maria er en yderst smuk kvinde, slank med store bløde silikone bryster og en velsmagende fisse. Jeg købte en ydelse til 600 kr. hvor hun gav mig langt mere end jeg havde forventet. Jeg aner ikke hvor lang tid jeg fik men følte på intet tidspunkt hun kiggede på klokken. Det er absolut ikke sidste gang jeg har besøgt denne vidunderlige kvinde. https://annoncelight.dk/showad/441091 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 495 Skrevet 15. November Hun ser umiddelbart ikke slank ud på billederne? Har hun tabt sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den uerfaren 4 Skrevet 15. November Jeg blev faktisk også overrasket for jeg synes absolut billederne snyder i forhold til den pige man møder Jeg opfattede hende som slank uden at være decideret tynd. Alderen på 40 år passer også meget godt - kunne faktisk godt skyde hende til at være yngre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 152 Skrevet 20. November 72 kg fordelt på 163 cm er nu ikke det jeg vil kalde slank. Men sådan er opfattelsen forskellig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 23 Skrevet 2. December Hun ser lidt buttet ud, men hvad f.. bare hun leverer varen og opfører sig ordentligt Hvad er jeres oplevelser mht hendes BJ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den uerfaren 4 Skrevet 3. December Jeg synes hendes BJ var fantastisk. Jeg fik suttet den af mens vi lå i en 69’er og kom i munden på hende - desværre alt for hurtigt men alt i alt en dejlig oplevelse som helt sikkert skal gentages hvis muligheden opstår på et senere tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 23 Skrevet 5. December Du skriver, at du kom i munden på hende. Jeg skal lige være sikker. Det var UDEN gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg