Borat 4 Skrevet 2. December Linket er dødt, blev det aflyst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 87 Skrevet 2. December https://annoncelight.dk/showad/443501 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 2. December Er der nogen der deltog, der vil fortælle lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 761 Skrevet 3. December lingo skrev, den 2.12.2025 at 17:58: Er der nogen der deltog, der vil fortælle lidt? Kan se du stort set spurgte om det samme d. 11/11 Er der nogen der kan/vil fortælle lidt om, hvordan det var denne gang? Har du aldrig tænkt på at deltage selv og få svar på dine spørgsmål? Og måske berette for os andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 3. December sn57 skrev, for 42 minutter siden: Kan se du stort set spurgte om det samme d. 11/11 Er der nogen der kan/vil fortælle lidt om, hvordan det var denne gang? Har du aldrig tænkt på at deltage selv og få svar på dine spørgsmål? Og måske berette for os andre Jeg har deltaget. At jeg dsv ikke har haft mulighed, de andre gange, beklager jeg meget, men ihvertfald ikke over for dig. Og at jeg har spurgt om det samme før, viser vel bare at jeg er interesseret i hendes ewent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 761 Skrevet 3. December Nej du behøver ikke at beklage dig over for mig eller andre for den sags skyld, men hvad om du delt din oplevelse med den skønne Pink Peach når du nu er så ivrige for at høre andres Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 3. December sn57 skrev, 1 time siden: Nej du behøver ikke at beklage dig over for mig eller andre for den sags skyld, men hvad om du delt din oplevelse med den skønne Pink Peach når du nu er så ivrige for at høre andres Jeg har delt et par af mine oplevelser med hende. Og jeg skal nok dele andre oplevelser, jeg har med hende, for dem jeg føler for. Har jeg lyst til at dele det med alle, så gør jeg det. Og nu er det kun i hendes ewent jeg efterlyser feedback Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg