peter1042 139 Skrevet 15. November (edited) Fra annonce: Tirsdag d. 2/12 vil gangbang Lærke aka Pink Peach prøve at holde et bdsm gangbang. Efter et par succesfulde almindelige gangbangs, har Lærke som er naturligt sub fået lyst til at kombinere gb og bdsm. Vi håber på en masse liderlige doms og BDSM nysgerrige vil komme og give hende en uforglemmelig oplevelse og få opdraget hende som hun trænger til. https://annoncelight.dk/showad/443087 Redigeret 25. November af Stapler Overskrift rettet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 87 Skrevet 15. November Nu har jeg være med til de første 2 gangbangs så jeg skal helt sikkert også med her. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 15. November Tigeren2000 skrev, for 4 timer siden: Nu har jeg være med til de første 2 gangbangs så jeg skal helt sikkert også med her. Forståeligt jeg vil også med denne gang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 118 Skrevet 17. November Har leget med Pink Peach som slavetøs, en rolle hun tydeligvis tænder på, så har meldt mig til hendes BDSM event og glæder mig til at se hende blive domineret af flere mænd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 18. November Er der ikke flere, der vil nyde den frække sub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 607 Skrevet 18. November lingo skrev, for 5 timer siden: Er der ikke flere, der vil nyde den frække sub? Og hvor mange er tilmeldt nu, hvis du ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 18. November Rushton skrev, for 28 minutter siden: Og hvor mange er tilmeldt nu, hvis du ved det? Jeg ved det dsv. Ikke. Men har hørt det ikke er mange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borat 4 Skrevet 22. November Er det hende her? https://70210026.dk/lærke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 650 Skrevet 22. November lingo skrev, den 18.11.2025 at 17:47: Jeg ved det dsv. Ikke. Men har hørt det ikke er mange Hvor har du hørt det, mener der stod i annoncen at man ikke skulle spørge om antal deltagere. Kan for øvrigt se at annoncen ikke er aktiv mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 22. November Swarley skrev, for 15 minutter siden: Hvor har du hørt det, mener der stod i annoncen at man ikke skulle spørge om antal deltagere. Kan for øvrigt se at annoncen ikke er aktiv mere. der er nok kommet en ny annonce op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 650 Skrevet 23. November lingo skrev, for 8 timer siden: der er nok kommet en ny annonce op Det har du ret i, det er ændret fra BDSM GB til hendes 3 almindelige GB. Ærgerlig for dem som havde set frem til det andet. https://annoncelight.dk/showad/443501 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 23. November Swarley skrev, for 52 minutter siden: Det har du ret i, det er ændret fra BDSM GB til hendes 3 almindelige GB. Ærgerlig for dem som havde set frem til det andet. https://annoncelight.dk/showad/443501 Ja det er ærgeligt, jeg havde da selv tilmeldt mig. Men nu overvejer det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 24. November Ja BDSM gb er droppet til fordel for almindeligt gb. Der var kun to der havde henvendt sig. To som jeg kendte i forvejen. Den ene dom, den anden uerfaren med BDSM nysgerrig. Det ville ikke give mening at afholde et gb med kun to deltagere. Og kun en med erfaring med BDSM. Der var INGEN overhovedet der havde henvendt sig udover de to, så vi vurderede at der ikke var stor nok interesse for sådan et setup. Begge tilmeldte har selvfølgelig fået besked om at det er lavet om, og det er fuldt forståeligt hvis de melder fra. Det er super ærgerlig for alle, men ikke alting bliver som man ønsker. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 24. November Forstår udemærket at du/i ændrer setuppet. Og for mig er det ok, men det er ingen hemmelighed,at jeg havde set frem til BDSM, med dig i hovedrollen. Men sådan skulle det ikke være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 24. November lingo skrev, for 10 minutter siden: Forstår udemærket at du/i ændrer setuppet. Og for mig er det ok, men det er ingen hemmelighed,at jeg havde set frem til BDSM, med dig i hovedrollen. Men sådan skulle det ikke være. Ja det havde jeg også kan være det er mere stemning for det til foråret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 24. November Pink Peach skrev, Lige nu: Ja det havde jeg også kan være det er mere stemning for det til foråret Ja vi kan da håbe på det. Jeg vil ihvertfald gerne opleve dig i sådan et ewent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 770 Skrevet 25. November Måske du skulle prøve et andet tidspunkt på døgnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 27. November Jørgensen skrev, den 25.11.2025 at 01:33: Måske du skulle prøve et andet tidspunkt på døgnet. Erfaringen fra alm GB er at der er flest der kan på det tidspunkt. Ham der hjælper mig med at arrangere det har arrangeret en del GB for andre. Men hvad tid på dagen tænker du ville være bedre? Det kan jo være at vi forsøger på et tidspunkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 27. November Pink Peach skrev, for 15 timer siden: Erfaringen fra alm GB er at der er flest der kan på det tidspunkt. Ham der hjælper mig med at arrangere det har arrangeret en del GB for andre. Men hvad tid på dagen tænker du ville være bedre? Det kan jo være at vi forsøger på et tidspunkt Fra kl 10 passer rigtigt godt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 27. November lingo skrev, for 27 minutter siden: Fra kl 10 passer rigtigt godt for mig Det bliver helt sikkert ikke før 13. Men er interesseret i at høre om der er interesse (for andre) senere end det tidspunkt de bliver holdt nu eller evt weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 770 Skrevet 27. November Pink Peach skrev, for 17 timer siden: Erfaringen fra alm GB er at der er flest der kan på det tidspunkt. Ham der hjælper mig med at arrangere det har arrangeret en del GB for andre. Men hvad tid på dagen tænker du ville være bedre? Det kan jo være at vi forsøger på et tidspunkt Start kl. 19 eller senere vil passe mig perfekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 118 Skrevet 28. November Uanset tidspunkt eller dag i ugen vil det passe nogle bedre end andre, tider midt på dagen giver selvfølgelig også de som har et arbejde at passe en udfordring. Hvis der er muligt så kan tiden for events skifte fra gang til gang for at give flest mulighed for at nyde den skønne Pink Peach. Og så vil det jo vise sig om der er tiden som er mere populære 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 28. November Jørgensen skrev, for 8 timer siden: Start kl. 19 eller senere vil passe mig perfekt! Det har været på tale at prøve med aften, så det kan være at vi prøve et aften GB i det nye år. Evt. med BDSM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 28. November LystTilSM skrev, 1 time siden: Uanset tidspunkt eller dag i ugen vil det passe nogle bedre end andre, tider midt på dagen giver selvfølgelig også de som har et arbejde at passe en udfordring. Hvis der er muligt så kan tiden for events skifte fra gang til gang for at give flest mulighed for at nyde den skønne Pink Peach. Og så vil det jo vise sig om der er tiden som er mere populære Ham der arrangere det for mig, har arrangeret en del GB, og har valgt tidspunktet udfra hvor flest kan efter hans erfaring. men det kan være det forholder sig anderledes for BDSM interesseret. Man ved aldrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 181 Skrevet 28. November Pink Peach skrev, for 12 timer siden: Det har været på tale at prøve med aften, så det kan være at vi prøve et aften GB i det nye år. Evt. med BDSM Kl 19 passer ihvertfald dårligt for mig. Men nogle har et motto. Hvor der er vilje, er der vej og der er jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg