Hop til indhold
Randy

Sexy Monica Odense - blandet ubehagelig oplevelse

Recommended Posts

Efter en mislykket tur til 

Så besluttede jeg mig for at tage til https://annoncelight.dk/showad/440274 et velkendt sted på Rugårdsvej. 
Jeg havde spurgte forinden om billederne var ægte, og fået at vide at de var. Det var de den sidste gang jeg besøgte stedet, så tænkte det var OK. 
(en oplevelse der var ok, men ikke noget at råber hurra for). 

Startede lidt skidt med hun kom ind på toilettet mens jeg tissede for at skynde på mig....
Billederne var tydeligvis IKKE ægte(og hvis de er, så de mega edited). Hun insisterer selv på at de er ægte, men det kommer vi til.
Jeg påpeger at kvinden på billederne har tattooveringerne på hænder og at hun ikke har. Hun siger at de var de der børne-tats som går af i vask. 

Hun er lidt under middel af krop og ansigtet er ikke bedre end kroppen. 
Hun spørger om jeg vil gå eller ej, men jeg havde allerede bestilt en pizza på den anden side af vejen før jeg gik idn, så jeg spurgte om 500kr/20min var OK, hun sagde ja. 

Efter 11min ringer hendes alarm og hun siger tiden er gået. Jeg havde vist hende mit ur før vi gik i gang, og der var kun gået 11min. Så siger hun at vi havde skrevet om at det var 15min/500kr.
Jeg påpeger vores aftale hvortil hun er ligeglad. Jeg gør mig hurtigt færdigt og fik ikke en gang mine 15min. Hun brokkede sig også over at vi skulle skifte stilling en gang, og at jeg kneppede for hurtigt/hårdt (var pænt blid, men hun led tydeligvis af smerter). 

Herefter begynder hun at vise mig alle mulige billeder fra sin mobil for at bevise at hendes billeder var ægte. 
Nogle af billederne har jeg besøgt før uden det var hende. Jeg påpeger flere ting ved billederne som ikke passer med hendes krop. Fx prøver jeg pænt at påpege at hun er ret overvægtigt ift. billederne i announcen, samt tats på hænderne osv. Hun begynder at blive hidsig, og jeg kan ikke længere følge med alt det hun siger. Ikke en gang sikker på det engelsk længere, mens jeg tager tøj på, vasker hænder, og går ud af døren sviner hun mig til. 

Jeg forholder mig roligt, tager mit tøj pænt på, osv, og bare går. 

Både på vej ind og på vej ud var der en mand og gammel kvinde i opgangen. 

Var der noget positivt? 

-berøringsvenlig

-fik færdiggjort mig

-fin duft

-nem kommunikation i starten og undervejs , bare ikke til sidst. 

- OK stram fisse. 

- gode læber til bj omend jeg ikke fik afprøvet dem. 

konklusion? 
Jeg har været der en ca. 7 gange med meget blandede oplevelser. 
Men jeg er aldrig gået derfra med en følelse af det var pengene værd. 
I dag var dog prikken over Iet. Måtte vente i kø på toilettet, se på andre mænd, have gamle damer se efter mig, stresset på tiden, osv osv. 
For meget til at skrive alt, jeg ser ikke mig selv besøge stedet igen. Så hellere en sød thai. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randy skrev, for 8 timer siden:

Efter en mislykket tur til 

Så besluttede jeg mig for at tage til https://annoncelight.dk/showad/440274 et velkendt sted på Rugårdsvej. 
Jeg havde spurgte forinden om billederne var ægte, og fået at vide at de var. Det var de den sidste gang jeg besøgte stedet, så tænkte det var OK. 
(en oplevelse der var ok, men ikke noget at råber hurra for). 

Startede lidt skidt med hun kom ind på toilettet mens jeg tissede for at skynde på mig....
Billederne var tydeligvis IKKE ægte(og hvis de er, så de mega edited). Hun insisterer selv på at de er ægte, men det kommer vi til.
Jeg påpeger at kvinden på billederne har tattooveringerne på hænder og at hun ikke har. Hun siger at de var de der børne-tats som går af i vask. 

Hun er lidt under middel af krop og ansigtet er ikke bedre end kroppen. 
Hun spørger om jeg vil gå eller ej, men jeg havde allerede bestilt en pizza på den anden side af vejen før jeg gik idn, så jeg spurgte om 500kr/20min var OK, hun sagde ja. 

Efter 11min ringer hendes alarm og hun siger tiden er gået. Jeg havde vist hende mit ur før vi gik i gang, og der var kun gået 11min. Så siger hun at vi havde skrevet om at det var 15min/500kr.
Jeg påpeger vores aftale hvortil hun er ligeglad. Jeg gør mig hurtigt færdigt og fik ikke en gang mine 15min. Hun brokkede sig også over at vi skulle skifte stilling en gang, og at jeg kneppede for hurtigt/hårdt (var pænt blid, men hun led tydeligvis af smerter). 

Herefter begynder hun at vise mig alle mulige billeder fra sin mobil for at bevise at hendes billeder var ægte. 
Nogle af billederne har jeg besøgt før uden det var hende. Jeg påpeger flere ting ved billederne som ikke passer med hendes krop. Fx prøver jeg pænt at påpege at hun er ret overvægtigt ift. billederne i announcen, samt tats på hænderne osv. Hun begynder at blive hidsig, og jeg kan ikke længere følge med alt det hun siger. Ikke en gang sikker på det engelsk længere, mens jeg tager tøj på, vasker hænder, og går ud af døren sviner hun mig til. 

Jeg forholder mig roligt, tager mit tøj pænt på, osv, og bare går. 

Både på vej ind og på vej ud var der en mand og gammel kvinde i opgangen. 

Var der noget positivt? 

-berøringsvenlig

-fik færdiggjort mig

-fin duft

-nem kommunikation i starten og undervejs , bare ikke til sidst. 

- OK stram fisse. 

- gode læber til bj omend jeg ikke fik afprøvet dem. 

konklusion? 
Jeg har været der en ca. 7 gange med meget blandede oplevelser. 
Men jeg er aldrig gået derfra med en følelse af det var pengene værd. 
I dag var dog prikken over Iet. Måtte vente i kø på toilettet, se på andre mænd, have gamle damer se efter mig, stresset på tiden, osv osv. 
For meget til at skrive alt, jeg ser ikke mig selv besøge stedet igen. Så hellere en sød thai. 

Prøv engang i Holstebro at betale 1500 for en time og fik kun 10 minutter Hold kæft mand så Føler man sig til grin. Kommer aldrig mere i det hus på den vej. selv uden om at de vil ødelægge det for dem selv og andre piger der arbejder i det område/hus. Nogle huse er bare med sindssygt dårligt piger altid. 

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 6 timer siden:

Dårlig service - hun burde da have holdt den for dig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...