Hop til indhold
Guest Sisse

Hvad skal vi sige, hvis I forlader denne jord imens !!!!??

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg var i dag inviteret ud og og vi kom lidt i sjov til at snakke om at lykken for en mand ville være at dø imellem et par kvindeben.

Jeg har faktisk tænkt over flere gange at det rent faktisk kan ske.. og i det tilfælde.. hvad vil i så gerne have jeg beder redderne om at oplyse.

jeg tror - for de efterladtes skyld at jeg ville trygle redderen om at oplyse at han er faldet om i fakta... jeg ved ikke om det kan lade sig gøre.. men jeg vil gøre forsøget..

jeg håber aldrig det bliver aktuelt. Men jeg ved at det kan ske..

hvad vil i gerne have vi skal forsøge at få igennem af historie hvis i kommer slemt til skade eller skulle forlade denne jord -

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var i dag inviteret ud og og vi kom lidt i sjov til at snakke om at lykken for en mand ville være at dø imellem et par kvindeben.

Jeg har faktisk tænkt over flere gange at det rent faktisk kan ske.. og i det tilfælde.. hvad vil i så gerne have jeg beder falk folkene om at oplyse.

jeg tror - for de efterladtes skyld at jeg ville trygle redderen om at oplyse at han er faldet om i fakta... jeg ved ikke om det kan lade sig gøre.. men jeg vil gøre forsøget..

jeg håber aldrig det bliver aktuelt. Men jeg ved at det sker..

hvad vil i gerne have vi skal forsøge at få igennem af historie hvis i kommer slemt til skade eller skulle forlade denne jord -

Seriøst Sisse, så sig endelig til min familie, lige præcis hvad jeg havde gang i, for så ville de vide at jeg endte mit liv lykkelig, mellem dine dejlige ben ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Måske bare sige sandheden.

Kan kun forestille mig en evt. kone vil blive fornærmet. Alle andre vil sikkert have forståelse for at han døde under lykkelige omstændigheder. Jeg ville i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Fortæl dog sandheden. Går ud fra at de fleste kom til verden på samme måde. Altså nøgne og mellem et par damelår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Et emnespring, og så alligevel. Jeg var i flere år medlem af en lad os kalde det en "sex-klub", det var meget mere, med socialrådgivning, telefonvagt til hjælpe folk med problemer, osv.

Et af medlemmerne havde i mange år arbejdet med mennesker, hele familier, kendte alle i den lille by, osv.

Han døde under en sexleg, han var sidst i 70erne, og fanden var løs. Enhver kunne se på hans krop, hvad han havde haft gang i.

Hans voksne børn, han var enkemand, tog det pænt, s vidt vi kunne se, og i deres nekrolog, manden var meget meget kendt i lokalsamfundet, blev der bl. a. skrevet at manden arbejdede med minoriteter.

Et andet eksempel, det ligger mange år tilbage, omhandler en af min hjembys mest kendte grossister. Som lærling kom jeg der flere gange om ugen. Senere fik jeg et arbejde, hvor jeg havde indirekte adgang til info fra bl. a. Falck og landets største vagtværn.

En nat kom der en melding, fanden var løs hos den omtalte grosser. En af mine gode venner var den første der ankom. En chokeret og hysterisk kvinde stod oppe for enden af trappen som førte ovenpå, hun kunne ikke snakke, hun vidste dårligt nok hvad hun hed, men fakta var, at den meget kendte grosser, medlem af alverdens foreninger, inkl. loge, i bestyrelse for den lokale afd af Det Konservative Folkeparti, osv osv. havde opnået det, som mange tror er dn lykkelige død. Mellem benene på den prostituerede fra den måske nu hedengange natklub "Den Blå Fugl", en del af danserestauranten "Maritza" i Frederiksgade i Århus.

Vi som kendte til sagen, læste med stor interesse den flotte nekrolog i Århus Stiftstidende, flot sat op med billede, og en opemsning af alle mandens kvaliteter. Haan støttede endda Kattens Værn, eller noget lignende.

Altså ikke et ord om mandens utroskab, og døden mellem de professionelle lår.

Og sådan skal det vel være?

For hvorfor i alverden skal man gøre andre mennesker ulykkelige, hvis det er totalt unødvendigt? Er du enig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror faktisk jeg læste  en streng om en glædespige der var ude for at kunden døde under et besøg....om han nåede at give et budskab videre kan jeg ikke huske men jeg syntes den er svær Sisse.

Hvis der skal noget videre til mine pårørende, så gør som havnebumsen skrev - "sig at jeg var et helvedes godt knald, det bedste du nogensinde har prøvet" :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er da sket mindst en gang. Men Sisse, Kan du så ikke være sød at finde på en løgn. For hvis konen hører sandheden, så tør jeg ikke komme hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din approach er helt rigtig Sisse - ingen grund til at såre de der tår med smerten over et uventet dødsfald yderligere. Hvorfor føje skam til skade.

Så - hvis det skulle være mig det skete for – Lyv, for hulen, lyv....

Det ville jeg og min familie være evigt taknemmelige for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sisse spændende indlæg.

Se igår, var jeg til en lille grill fest sammen med vennerne. :-P  Tilfældigvis er, min kammerat Falck redder. Og da jeg havde læst, dit indlæg. Var det jo nærliggende, at spørge ham om han havde oplevet noget som du beskriver.

Det havde han dog ikke. men han fortalte så en anden historie temmelig pinlig for den person det skete for. En ung man var blevet fastspændt til sengen, af elskerinden eller ihvertfald ikke hans kæreste. De blev tilkaldt ud sammen med politiet, da han lagde og skreg da elskerinden eller hvad hun nu var. Var skredet med nøglen.

Den unge mand bad meget forlegen om det ikke kom videre. Som min kammerat sagde havde de jo dyb tavshedspligt, så i ambulance rapporten blev der skrevet ung mand fundet med håndskade.  :-P  :-P

Men videre sagde min kammerat, at hvis det skulle ske de kom ud i sådan en situation. Ville de ikke skrive i rapporten om i hvilken situation manden var død af hensyn til både manden og hans pårørende og pigen som han havde været sammen med.

Men da det store apparat jo går igang, politi og læge bliver indblandet ville han da ikke udelukke, at det kom frem. At det var sket hos en glædespige. Men igen hvis glædespigen gerne ville holde det hemmeligt, kunne han ikke, se det ville være et problem.

Men ja det må da være en skøn død, at få. At der hvor livet startede sluttede det også. 

Kan du have en dejlig dag Sisse.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville være frygtelig ked af situationen. Og jeg kan ikke se hvordan det ville kunne skjules for mine pårørende. Uha Sisse, nu tør jeg slet ikke besøge dig.

Jeg tror de pårørende har en eller anden ret til at vide hvad der er sket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort og godt:

Han nåede at komme, så enken får ikke pengene tilbage :P:D:lol:

I det situation burde der nok plads til en prisreduktion.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...