Hop til indhold
Toddy

En god ide måske ;-)

Recommended Posts

Kunne det være en ide at oprette en tråd, som vi evt kunne kalde Arena og så når folk begynder at hakke løs på hinanden, så kan de gøre det der og blot henvise til Arena ;-)

På den måde kunne man få lov til at rigtigt hagle ned på hinanden, uden at det generer andre og så behøver moderator ikke at stoppe legen :-)

Det kunne jo også være at det ville være underholdende læsning for nogen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Kunne det være en ide at oprette en tråd, som vi evt kunne kalde Arena og så når folk begynder at hakke løs på hinanden, så kan de gøre det der og blot henvise til Arena :wink:

På den måde kunne man få lov til at rigtigt hagle ned på hinanden, uden at det generer andre og så behøver moderator ikke at stoppe legen :smile:

Det kunne jo også være at det ville være underholdende læsning for nogen :D

HAHAHAHAHAHA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det der generelt kan mangle lidt nogle gange er nok at man "bare" respekterer og accepterer hinandens synspunkter selvom man ikke er enige.

Det kan jeg godt forstå er svært i en hidsig deabt, men en ting ligger fast uanset hvad andre måtte mene, vi skal som udgangspunkt alle sammen være her (- med få undtagelser, som får det røde kort).

Eroguide er og har altid været et rummeligt forum og det er også en af årsagerne til Eroguides massive succes og store tilgang af læsere og brugere.

Vi laver det ikke Eroguide om til at det passer til enten en gruppering på 7-8 aktive mænd eller deres modstandere på 7-8 aktive mænd og piger.

Der er plads til begge grupperinger.

Når det nu er sådan, så kan man jo ligeså godt prøve at få det bedste ud af det, og accepterer hinandens forskellige udgangspunkter og synspunkter.

Derudover så er det vigtigste og det folk faktisk primært læser anmeldelser og efterlysninger kan vi se. Det var egentlig en af de primære årsager til at Eroguide blev oprettet, at man kunne fortælle om sine oplevelser og efterlyse anbefalinger eller det modsatte er bestemte piger. Det er også det der trækker hovedparten af læserne til, dem som der er flest af og som ikke skriver nogen eller få debatindlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt svaret mod, men havde nu ikke regnet med at du ville komme på besøg så hurtigt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Selvfølgelig er det sådan Mod, men jeg tror nu - kan ha fejl - at Toddy mener at personfnidder også kan være lidt sjovt imellem. Og så kan man fnidre løs uden at nogen behøver gå ind og moderere.

Det er jo åbenbart for os alle, at der kun er få brugere der synes i debatten. Jeg selv gør det nogle gange - ikke primært for jeg synes det fører noget sted, men for at jeg ikke har noget bedre at lave. Lige præcis nu ligger jeg syg, og hygger mig lidt med EG. 

Ærligt talt ved jeg ikke om nogen seriøst får blodet i kog i debatterne? For mig personligt var det i hvert fald lang tid siden. Det er simpelthen en hyggelig måde at slå nogle kedelige timer ihjel. Og at nogle gange nyde af dem der faktiskt har evnen at debattere og argumentere med intellektet intakt og uden at latterliggøre hinanden. Der er faktiskt nogle få tilbage.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da en syg tankegang, hvis man har som erklræret mål at skulle hakke ned på andre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da en syg tankegang, hvis man har som erklræret mål at skulle hakke ned på andre.

Tanken var jo bestemt ikke at have det som erklæret mål, men derimod at kunne fjerne det fra den igangværende debat og tage det et andet sted hen.

På den måde, bliver debatten ikke ødelagt for de mennesker der ønsker en seriøs debat og kamphanerne og hønerne kan få lov til at fortsætte deres "person fnidder" uden MOD indblanding.

Jeg har faktisk set et par gange at der på et tidspunkt kan opnåes en form for forsoning, hvis tingene får lov til at gå deres gang ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, enig og atter enig.

Jeg gider ikke alt det personfnidder.

Jeg opponerer kun, dersom jeg bliver beskyldt for urimelige urimeligheder.

Så, nej rigtig dårlig ide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, enig og atter enig.

Jeg gider ikke alt det personfnidder.

Jeg opponerer kun, dersom jeg bliver beskyldt for urimelige urimeligheder.

Så, nej rigtig dårlig ide.

Det er godt nok nemt at blive misforstået

Tanken var jo lige netop at undgå at udsætte folk, som IKKE gider person fnidder for det og ikke at skabe mere af det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok nemt at blive misforstået

Tanken var jo lige netop at undgå at udsætte folk, som IKKE gider person fnidder for det og ikke at skabe mere af det

Jamen så er vi da helt enige. Misforståelser skal da undgås. Så godt ord igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

men derimod at kunne fjerne det fra den igangværende debat og tage det et andet sted hen.

På den måde, bliver debatten ikke ødelagt for de mennesker der ønsker en seriøs debat og kamphanerne og hønerne kan få lov til at fortsætte deres "person fnidder" uden MOD indblanding.

Jeg har faktisk set et par gange at der på et tidspunkt kan opnåes en form for forsoning, hvis tingene får lov til at gå deres gang :wink:

Det da en falliterklæring, det du foreslår. En børnehave hvor man kan kaste sand i øjnene på hinanden fordi man ikke kan overbevise 'modstanderne' i debatten.  :shock:

Og hvorfor tror du, at  'kamphanerne' vil flytte til denne tråd fremfor at tage slaget, hvor det er relevant i forhold indholdet/emnet :???:  På mig virker det hamrende naivt.  :oops:

Så efter  min mening: Nej, det er absolut ikke nogen god ide. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne du måske forklare lidt nærmere, hvad du mener? Eller er det for meget at forvente. :-|

føler mig bare træt af at læse alt det l..... i denne tråd. følte du dig da truffet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det da en falliterklæring, det du foreslår. En børnehave hvor man kan kaste sand i øjnene på hinanden fordi man ikke kan overbevise 'modstanderne' i debatten.  :shock:

Og hvorfor tror du, at  'kamphanerne' vil flytte til denne tråd fremfor at tage slaget, hvor det er relevant i forhold indholdet/emnet :???:  På mig virker det hamrende naivt.  :oops:

Så efter  min mening: Nej, det er absolut ikke nogen god ide. :(

Helt personligt syntes jeg at det er hamrende naivt at tro at tingene bliver bedre, blot af at gøre ingenting. Det er jo ligesom prøvet. Syntes du da selv at det går skide godt lige nu?

Min ide er måske ikke den bedste, men at gøre ingenting er det samme som at sige at det er godt nok, eller at lade andre tage ansvaret, fordi, man ikke selv tør eller kan gøre noget.

Hvis man ikke syntes at min ide er god, så ville det da være fedt, hvis der kom en bedre ide.

Har du en, altså ud over at folk bare skal lade være og opføre sig ordentligt, for den er jo ligesom prøvet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

føler mig bare træt af at læse alt det l..... i denne tråd. følte du dig da truffet 

Tusind tak til dig for at fortælle mig om mine følelser. Du må være god til at skjule, at du er rigtig klog

Måske du skulle lære at læse indenad, før du udtaler dig så skråsikkert i fremtiden, det vil klæde dig. Men det er nok svært at overbevise en mand, der har lavet næsten 1500 mere og mindre seriøse indlæg på 1½ år om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er utroligt nemt at spille klog, hoven og nedladende overfor andre og det er da også helt sikkert at der er nogle der er meget bedre til at argumentere og til at få deres mening frem i en debat, men det betyder jo ikke at de nødvendigvis har ret.

Det ville være rart, hvis man i stedet for at bare spille skide klog og bedre end alle andre, rent faktisk kom med et konstruktivt forslag, eller bare holdt sig væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Helt personligt syntes jeg at det er hamrende naivt at tro at tingene bliver bedre, blot af at gøre ingenting. Det er jo ligesom prøvet. Syntes du da selv at det går skide godt lige nu?

Min ide er måske ikke den bedste, men at gøre ingenting er det samme som at sige at det er godt nok, eller at lade andre tage ansvaret, fordi, man ikke selv tør eller kan gøre noget.

Hvis man ikke syntes at min ide er god, så ville det da være fedt, hvis der kom en bedre ide.

Har du en, altså ud over at folk bare skal lade være og opføre sig ordentligt, for den er jo ligesom prøvet

Selvfølgellig bliver tingene ikke bedre at ikke gøre noget, men jeg mener, at dit forslag ikke hjælper overhovedet, det vil aldrig komme til at fungere IRL,

Hvis folk ikke er enige, så tager de debatten på den side, der er relevant for emnet og ikke på en specielt oprettet side til 'mudderkastning eller det, der er værre', det mener jeg er naivt at tro.

.

Men fint nok, hvis dit forslag kan lykkes, så bøjer jeg mig i støvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er utroligt nemt at spille klog, hoven og nedladende overfor andre og det er da også helt sikkert at der er nogle der er meget bedre til at argumentere og til at få deres mening frem i en debat, men det betyder jo ikke at de nødvendigvis har ret.

Det ville være rart, hvis man i stedet for at bare spille skide klog og bedre end alle andre, rent faktisk kom med et konstruktivt forslag, eller bare holdt sig væk

Mener du, at man ikke må synes at et forslag er dårligt/naivt, hvis man ikke kan komme med alternativer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

He he Toddy

Du er jo en svær mand at forstå for mange herinde har vi kunnet se de sidste dage.

Da jeg læste dit første indlæg, dit oplæg, opfattede jeg det som en joke med at henvise folk til en streng der hedder Arena. En joke med et budskab selvfølgelig.

Jeg kan ikke helt greje endnu om det var korrekt forstået men jeg begynder at komme i tvivl.

Mener du det seriøst, tror jeg desværre som smo, at det er naivt. Dit forslag vil aldrig blive en succes. :)

Hvad gør man så. Man skaber selv diskussionerne i den tone man synes om. Det nytter jo ikke noget at forfalde til en hårdere tone overfor andre hvis man generelt ikke kan ikke lide en hård tone. Kan man lide en hård tone derimod så er det jo fint nok. Men det kan ikke være både og. Man er med hele vejen eller også er man ikke.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

SMO nu har jeg gang på gang læst ting som du har skrevet, som jeg helt personligt har fundet nedladende og bedrevidende over for folk, der har haft en god mening med det de har skrevet.

Jeg har tilgengæld også set dig komme med nogle rigtigt gode argumenter osv.

Aros Jeg har set dig gøre nøjagtigt detsamme og jeg er lidt nysgerrig. Er der forskel for jer på hvem der opretter en tråd?

Svarer i anderledes, hvis jeg opretter en tråd, end hvis der er en af jeres favoritter der opretter den, selvom emnet er det samme

Grunden til at jeg spørger er ikke at provokere jer, men til at hjælpe mig med at forstå hvorfor det så tit sker.

Jeg kunne have taget fat i mange andre end lige jer to, men nu skrev i på tråden, så det går lidt ud over jer

det beklager jeg og det er selvfølgelig helt ok hvis i ikke gider at svare

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...