dabusta 40 Skrevet 13. November https://nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl Petite,cute,silicone, stille,blow med TJEK deepthroat ikke 100%,spitting kun lidt, aktiv slet ikke. Jeg synes hun var alt for stille, tynde bare boring generalt desværre. Kommer ikke igen God aften 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 80 Skrevet 14. November Det kan værre hun havde en dårlig dag. Jeg er kommet hos hende flere gange og har haft gode oplevelser hver gang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miggami82 6 Skrevet 17. November Var også forbi i mandags . Hun var sød. Når det er sagt vil jeg sige at det virkede lidt som om hun havde det svært. Sex havde hun det fint med. Det var bare Som om hun kæmpede med sig selv for at føre en samtale. Det gjorde at jeg droppede anden omgang. Ikke fordi hun ikke gjorde sit bedste. Mere for fordi hun anstrengte sig for bare at sige få ord og det gav en følelse af at hun havde det svært som sagt.… ønsker hende det bedste . Blev bare usikker på om hun faktisk var ok. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miggami82 6 Skrevet 17. November Ved jeg er ny bruger. Og det var bare hvad jeg oplevede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 230 Skrevet 25. November (edited) Var hos hende igen fredag. fantastisk top 10 i anal sex med en ung smuk slank mega babe med et gude røvhul der bare tager imod uden at kny. Jeg er kæmpe fan. jeg hun er lidt stille i det. Ikke det store ordforråd, men who cares? Redigeret 25. November af iznogood Stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1269 Skrevet 25. November I don't recognize this, she has been very chatty in my company with good English. But of course, she can have bad days as we have. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingaporeSling 7 Skrevet 26. November I messaged her last weekend and it was very short and to the point from her. I'm new to this, is this a sign that she could be uninterested or forced? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 27. November SingaporeSling skrev, for 9 timer siden: I messaged her last weekend and it was very short and to the point from her. I'm new to this, is this a sign that she could be uninterested or forced? Nej. Snarere et tegn på, at hun ikke ønsker lang korrespondance på sms. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_p 88 Skrevet 27. November Jeg har besøgt hende flere gange og har altid haft en vidunderlig oplevelse. Måske er hun træt nu, eller trænger hun bare til en pause. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunsex 7 Skrevet 1. December Hun har bare været supervenlig og er en virkelig sød pige. Hende kan jeg rigtig godt lide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovnen080 123 Skrevet 2. December Jeg var skeptisk i starten, men er kommet flere gange, for at inspicere den lille lækre numse, der bare tager imod og imod. Ser ud til at hun er begyndt at ændre prispolitik, hvilket er fair nok, men nu er der slet ingen priser på annoncen, så er spændt på, hvad inflationen nu er nået op på! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 13 Skrevet 3. December klovnen080 skrev, for 19 timer siden: Jeg var skeptisk i starten, men er kommet flere gange, for at inspicere den lille lækre numse, der bare tager imod og imod. Ser ud til at hun er begyndt at ændre prispolitik, hvilket er fair nok, men nu er der slet ingen priser på annoncen, så er spændt på, hvad inflationen nu er nået op på! Enig, jeg havde set priserne online, og pludselig var de gået op, ifht. hvad hun på det tidspunkt havde på annoncen Hun kan naturligvis sætte sine priser, som hun syntes, man skal bare ikke blive overrasket over en anden pris, end opgivet. Måske derfor hun har slettet priser online? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyeveje 16 Skrevet tirsdag klokken 15:17 Hej. Er der nogen, der vil fortælle lidt om hendes ansigt. Har hun blide træk, eller mere markeret? Jeg kan godt lide piger der er let til smil. Ved I om hun tilbyder superfransk (Blow uden) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 825 Skrevet tirsdag klokken 15:49 Kan i få far på hende - jeg har prøvet er par gange uden svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 13 Skrevet tirsdag klokken 15:58 Nyeveje skrev, for 39 minutter siden: Hej. Er der nogen, der vil fortælle lidt om hendes ansigt. Har hun blide træk, eller mere markeret? Jeg kan godt lide piger der er let til smil. Ved I om hun tilbyder superfransk (Blow uden) Hun giver fint blow uden. Hun har et "specielt" ansigt, ikke på den dårlige måde, men hun ser næsten lidt mere asiatiske træk, end europæiske synes jeg. Men flot pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wafanden 45 Skrevet tirsdag klokken 16:30 Tilbyder hun nu blow uden? Hun har altid når jeg har forhørt mig kun tilbudt blowjob med gummi. Turn off for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 245 Skrevet tirsdag klokken 20:35 JohnDoesen skrev, for 4 timer siden: Hun giver fint blow uden. Hun har et "specielt" ansigt, ikke på den dårlige måde, men hun ser næsten lidt mere asiatiske træk, end europæiske synes jeg. Men flot pige Det er kutyme og god skik, ikke at oplyse om noget der ikke står i kvindens annonce. Hvis du har fået bj uden, så nyd det og vis kvinden den tillid og respekt, hun har valgt og vise dig. Nu har du sansynligtvis ødelagt det for kvinden, andre kunder som ikke kan forstå de ikke kan få det samme, og forhåbentlig for dig selv. Hun har sansynligvis hendes grunde til og passe på sig selv og styre hendes egen grænser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 13 Skrevet onsdag klokken 06:59 The Lover Boy skrev, for 10 timer siden: Det er kutyme og god skik, ikke at oplyse om noget der ikke står i kvindens annonce. Jeg ved ikke om hun har ændret ved dette, hun har også ændret sine priser. Hvis hun ikke giver blowjob uden nu, ud fra hendes annonce, så skal man jo regne med det er sådan nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg