Hop til indhold

Recommended Posts

Var også forbi i mandags . Hun var sød. Når det er sagt vil jeg sige at det virkede lidt som om hun havde det svært. Sex havde hun det fint med. Det var bare Som om hun kæmpede med sig selv for at føre en samtale. Det gjorde at jeg droppede anden omgang. Ikke fordi hun ikke gjorde sit bedste. Mere for fordi hun anstrengte sig for bare at sige få ord og det gav en følelse

af at hun havde det svært som sagt.… ønsker hende det bedste . Blev bare usikker på om hun faktisk var ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hos hende igen fredag. 

fantastisk top 10 i anal sex med en ung smuk slank mega babe med et gude røvhul der bare tager imod uden at kny. 

Jeg er kæmpe fan. 

jeg hun er lidt stille i det. Ikke det store ordforråd, men who cares?

Redigeret af iznogood
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

I don't recognize this, she has been very chatty in my company with good English. But of course, she can have bad days as we have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SingaporeSling skrev, for 9 timer siden:

I messaged her last weekend and it was very short and to the point from her. I'm new to this, is this a sign that she could be uninterested or forced?

Nej. Snarere et tegn på, at hun ikke ønsker lang korrespondance på sms.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange og har altid haft en vidunderlig oplevelse. Måske er hun træt nu, eller trænger hun bare til en pause.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var skeptisk i starten, men er kommet flere gange, for at inspicere den lille lækre numse, der bare tager imod og imod.
Ser ud til at hun er begyndt at ændre prispolitik, hvilket er fair nok, men nu er der slet ingen priser på annoncen, så er spændt på, hvad inflationen nu er nået op på!

Del dette indlæg

Link til indlæg
klovnen080 skrev, for 19 timer siden:

Jeg var skeptisk i starten, men er kommet flere gange, for at inspicere den lille lækre numse, der bare tager imod og imod.
Ser ud til at hun er begyndt at ændre prispolitik, hvilket er fair nok, men nu er der slet ingen priser på annoncen, så er spændt på, hvad inflationen nu er nået op på!

Enig, jeg havde set priserne online, og pludselig var de gået op, ifht. hvad hun på det tidspunkt havde på annoncen

Hun kan naturligvis sætte sine priser, som hun syntes, man skal bare ikke blive overrasket over en anden pris, end opgivet. 

Måske derfor hun har slettet priser online? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Er der nogen, der vil fortælle lidt om hendes ansigt. Har hun blide træk, eller mere markeret? Jeg kan godt lide piger der er let til smil. 
Ved I om hun tilbyder superfransk (Blow uden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyeveje skrev, for 39 minutter siden:

Hej. Er der nogen, der vil fortælle lidt om hendes ansigt. Har hun blide træk, eller mere markeret? Jeg kan godt lide piger der er let til smil. 
Ved I om hun tilbyder superfransk (Blow uden)

Hun giver fint blow uden. 

Hun har et "specielt" ansigt, ikke på den dårlige måde, men hun ser næsten lidt mere asiatiske træk, end europæiske synes jeg. 

Men flot pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 4 timer siden:

Hun giver fint blow uden. 

Hun har et "specielt" ansigt, ikke på den dårlige måde, men hun ser næsten lidt mere asiatiske træk, end europæiske synes jeg. 

Men flot pige

Det er kutyme og god skik, ikke at oplyse om noget der ikke står i kvindens annonce.

Hvis du har fået bj uden, så nyd det og vis kvinden den tillid og respekt, hun har valgt og vise dig.

Nu har du sansynligtvis ødelagt det for kvinden, andre kunder som ikke kan forstå de ikke kan få det samme, og forhåbentlig for dig selv.

Hun har sansynligvis hendes grunde til og passe på sig selv og styre hendes egen grænser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Lover Boy skrev, for 10 timer siden:

Det er kutyme og god skik, ikke at oplyse om noget der ikke står i kvindens annonce.

Jeg ved ikke om hun har ændret ved dette, hun har også ændret sine priser.

Hvis hun ikke giver blowjob uden nu, ud fra hendes annonce, så skal man jo regne med det er sådan nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...