Mejer 26 Skrevet 13. November, 2025 altså...Djursland er ikke det frækkeste sted i Danmark, når det gælder...det frække, hvor tager man hen? Nå, længe siden jeg var hos Mayuree, jeg kunne få en tid hvis det var ok med en af hendes hjælpere, og det lød da interresant. Men det viste sig det var hende selv der skulle massere mig. ja jeg kender det jo, behagelig indsmøring af olie på kroppen med sensuelle strøg. Ikke noget der rigtig løsner noget op hos mig. Men altid en oplevelse at komme der og hun er jo ...lækker at se på. Tror hun kiggede på mobilen 3 gange og snakkede i den 2 gange...og var ude at modtage andre kunder i butikken...hmm. Der var 2 hjælpere i butikken, ikke af den yngre slags. Havde godt nok meget olie på kroppen da jeg kom hjem. Vil tage mig sammen og køre efter et bedre sted..Randers eller Aarhus...tænker jeg. PS der ligger en thai-restaurant tæt ved, men de åbner først kl 17... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IronDick 25 Skrevet 13. November, 2025 For at gøre det klart, så får du ikke noget af det frække hos Mayuree. Der skal du indtil f.eks. Aarhus. Når det så er på plads, så kan man godt få en massage der løsner op. Første gang jeg besøgte hende gjorde jeg opmærksom på, at massagen godt måtte være hård. Jeg har besøgt hende flere gange siden og da hun kender mig, så ved hun også at der godt må gives en massage der løsner op. Så man skal altså bare åbne munden. Jeg har også oplevet mulighed for at tørre det meste af olien af efter massagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 26 Skrevet 13. November, 2025 jeg er et dårligt menneske, jeg kan ikke styre mig...hun pirrer mig og jeg ligger bare stille og tager imod, selv om det slet ikke er det jeg har behov for...hvad skal jeg dog gøre? "længe siden jeg var hos Mayuree" må jeg så hellere uddybe, da det åbentbart ikke kan forståes, jeg var hos hende måske for 5 år siden, måske mere, der havde hun en hjælper, vi var alene inde i et rum med dør, vi kneppede ikke , men frækt var det....så har jeg læst med her de sidste ihvertfald 10 år, og ved udmærket godt at der ikke bliver kneppet på adressen, som jo nok er det eneste du kan erkende som frækt... PS det var sgu da også frækt dengang jeg kunne høre en anden kunde ligge med jern på og hun, Mayuree sagde, uuuuh....hvor er den stor og stiv ....og grine højt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mau 89 Skrevet 14. November, 2025 IronDick skrev, for 14 timer siden: For at gøre det klart, så får du ikke noget af det frække hos Mayuree. Der skal du indtil f.eks. Aarhus. Når det så er på plads, så kan man godt få en massage der løsner op. Første gang jeg besøgte hende gjorde jeg opmærksom på, at massagen godt måtte være hård. Jeg har besøgt hende flere gange siden og da hun kender mig, så ved hun også at der godt må gives en massage der løsner op. Så man skal altså bare åbne munden. Jeg har også oplevet mulighed for at tørre det meste af olien af efter massagen. Du kan ikke være ret spændt hvis hendes massage kan løsne dig op. Jeg har været der nogle gange og bedt hende om at tage hårdt fat. Når hun tager hårdt fat så anser jeg egentlig bare hendes massage som afslapningsmassage. Det er bestemt ikke hende jeg vil vælge hvis jeg vil have en massage for at få løsnet op for noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 15 Skrevet 14. November, 2025 Men hun ser dælme godt ud....næsten ærgeligt man ikke kan få lov at gøre mere ved den lille krop Jeg har kun været forbi 1 gang. Bestilte 1½ time, fik den første time med Mayree og de sidste 30 min med hendes medhjælper. Jeg vil klart give til kende at Mayree ikke massere hårdt, men nogen gange er en blød lidt pirrende massage heller ikke af vejen, man kommer ihvertfald i godt humør. Hendes hjælper derimod, kunne godt tage fat og fik faktisk løsnet op i nogen problemer jeg havde med hoften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 26 Skrevet 14. November, 2025 Mau skrev, for 9 timer siden: Du kan ikke være ret spændt hvis hendes massage kan løsne dig op. Jeg har været der nogle gange og bedt hende om at tage hårdt fat. Når hun tager hårdt fat så anser jeg egentlig bare hendes massage som afslapningsmassage. Det er bestemt ikke hende jeg vil vælge hvis jeg vil have en massage for at få løsnet op for noget. ret enig, man tager sgu da ikke dertil for seriøs massage, det er enten Randers eller Aarhus eller... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 244 Skrevet 15. November, 2025 Mayuree var god - engang... Hun var fræk, pirrende, og man var løftet i stemning Selv om det aldrig er gået længere... Det har ændret sig. I dag er hun grinende, charmerende og "din", lige til du har betalt..... Herefter skal du ud af klappen hurtigst muligt og du føler dig degraderet til ingenting. Massagen der oprindeligt var / kunne være god, er i dag lette strøg der kører på samme steder i 5 - 10 min. medens hun SMSer på sin telefon (mærkes tydeligt, når hun er fraværende og kun bruger én hånd), hvilket er normal procedure medens man ligger på maven. Når man vender sig, er telefonen væk, men massagen er ikke ret god. Sikke et skifte fra hvad hun var en gang.. Jeg har haft mange gode timer hos Mayuree, men jeg magter ikke hendes skuespil mere... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg