19517 709 Skrevet 13. November Min er: ¹ Cowgirl ² En hvor jeg ligger i en lænestol med benene plantet p gulvet og så har hun ryggen til mig mens hun står op gulvet. Mine ben er spredte. Jeg tror den hedder revers cowgirl. Grunden til at denne stilling er så fantastisk tror jeg er at min manddom bliver trukket ned af og derfor bliver følelsen på oversiden intensificeret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 44 Skrevet 13. November 19517 skrev, for 14 minutter siden: intensificeret ? eller intensiveret - eller er det noget helt andet? Ikke for at gå efter dig, kender bare ikke ordet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 13. November Det kommer an på pigen, synes jeg. Er hun god til at ride, kan det være fantastisk. Er hun kluntet, for bestemmende eller vi ikke fanger hinandens rytme, så er cowgirl det modsatte. Har pigen en god røv og fornemmelse for vores fælles rytme, så er doggy fantastisk. Og især, når der også er et eller flere spejle. Er pigen passiv og måske ovenikøbet skyder ryggen opad, så er det virkelig op ad bakke med doggy. Missionærstillingen kan for nogen lyde kedelig, men er pigen godt liderlig og slynger sine ben rundt om mig, mens hun klynkende tager imod, så er jeg solgt. Gider pigen ikke den stilling, er det svært at bevare tændingen. En stilling, som jeg bedre og bedre synes om, men som klart fungerer bedst med petite piger, er siddende, hvor hun er på skødet af mig, front mod hinanden, og med hendes ben slynget rundt om mig. Meget tæt og intimt, og man kan virkelig komme dybt i hende. Hvilket så også kan risikere at være en udfordring, når pigen netop er petite. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 173 Skrevet 13. November Er nok mest en doggy-guy. Nyder at se pikken glide ud og ind, Men det kan man også hvis hun ligger på ryggen på et bord med hendes ben om ens skuldre eller spredt ud til siden. Her kan man tage fat og dunke godt igennem. hvis det er en let dame, så nyder jeg også at løfte hende op så jeg stående holder hende med armene under hendes ben og hendes arme om min hals. Her stønner de altid godt, måske fordi jeg kommer godt i dybden. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 709 Skrevet 13. November Det kommer af ordet intens. Jeg kan godt se det i staver forkert. Jeg bruger rigtig tit at tale til tekst. Og når ikke lige at fange eventuelt stavefejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 709 Skrevet 13. November Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: siddende Jeg har ikke noget billede inde i hovedet af denne her stilling. Kunne du mon blive overtalt til at finde et billede på nettet der illustrerer stillingen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 709 Skrevet 13. November Den3.Bukkebruse skrev, for 23 minutter siden: let dame Enten er du meget stærk eller også er din definition af lette damer anderledes end min definition. Her kommer jeg til at tænke på hvor dybt man kunne komme hvis hun var bundet op i en sele. Jeg tror de hedder elskovssele. Man kan få den i flere variationer den jeg tænker på er en der hænger på døren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 805 Skrevet 13. November Cowgirl og reverse ditto, samt denne: Begge ligger på siden. Hun med røv mod mig. Jeg kommer ind bagfra. Sidelæns liggende doggy kunne det måske kaldes. Sidstnævnte er fed fordi begge kan arbejde. Jeg bliver ikke forpustet. Hun mærker pikken ramme g-punkt. Hedder det "ske" stillingen, som mange kvinder siger de holder af? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 13. November (edited) Jeg har flere favouritstillinger: Men nr. 1 er nok stående doggy i badet, som de fleste piger også nyder, hvis man gør det intenst og rigtig langsomt Ellers liggende missionær på siden med et af pigens ben under mig, hvor det er mig, der styrer - eller ditto med et af pigens ben over mig - og hun kan styre - disse stillinger er ikke så belastende for ryggen og man kan holde ud i lang tid. Redigeret 13. November af Jernsvinet 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 13. November 19517 skrev, for 42 minutter siden: Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden: siddende Jeg har ikke noget billede inde i hovedet af denne her stilling. Kunne du mon blive overtalt til at finde et billede på nettet der illustrerer At indsætte billeder er ikke lige min spidskompetence, desværre. Forestil dig, at du sidder på sengekanten med dine fødder på gulvet. Så kommer pigen og sætter sig på dit skød (din pik), mave mod mave. Så kan I råsnave, mens dine hænder holder om hendes røv, og du med rolig rytme kommer højt oppe i hende. Holder du lidt under hendes røvballer (altså ikke kun på ballen, men under, så du løfter hende lidt), kan du hjælpe hende til at ride dig på den måde. Det vil også være en hjælp for hende, da det så er mindre fysisk krævende for pigen at ride dig. Nogen har sammenlignet det med at køre med servostyring. Giver det mening? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3435 Skrevet 13. November den bedste stilling må være hende på knæ og albuer og så bagfra så kan man nemlig se fodbold samtidig 1 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 173 Skrevet 13. November 19517 skrev, for 5 timer siden: Enten er du meget stærk eller også er din definition af lette damer anderledes end min definition. Her kommer jeg til at tænke på hvor dybt man kunne komme hvis hun var bundet op i en sele. Jeg tror de hedder elskovssele. Man kan få den i flere variationer den jeg tænker på er en der hænger på døren. min definition er <45kg Uhhh ja en elskovssele ville være godt at have. Må skulle jeg søge efter en man kan hænge på døren. Sidst jeg prøvede det var for 15 år siden på et bordel i Rødovre hvor man får 1500 kr. havde 4 timer med fire damer. Så var det ellers frit slag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2029 Skrevet 14. November 19517 skrev, for 22 timer siden: Jeg har ikke noget billede inde i hovedet af denne her stilling. Kunne du mon blive overtalt til at finde et billede på nettet der illustrerer stillingen? https://sexstillinger.org/kamasutra-stillinger/ I dette link kan du se hvad @Den_glade_amatørmener Her hedder den bare "Omvendt cowgirl" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesp 37 Skrevet 14. November De stillinger hvor hun sidder på mig er dejlige, jeg har næsten helt styr på om den skal skydes af eller trækker den til hun ikke kan mere, de stillinger hvor jeg er mere aktiv, er meget sværere at styre min lyst, og selv om jeg gerne ville nyde det længere må jeg tit overgive mig og bare give efter for at tømme mig, doggy klart nummer 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 220 Skrevet 15. November (edited) Helt klart cowgirl. Hvis jeg er ophidset, og jeg ved, at jeg ikke har andre kunder resten af dagen, så lægger jeg den velkommende person på ryggen og bruger ham, mens jeg bestemmer over tempo, vinkel og dybde. Så er min kunde min lille legetøj, og jeg rider ham, indtil jeg kommer, før jeg vender tilbage til, hvad han kunne tænke sig. Det er simpelthen så lækkert at få en orgasme gennem penetration. Sex i missionær eller doggy er også lækkert og kan nogle gange give en orgasme, men det kræver en smule mere. Derfor helt klart cowgirl. Redigeret 15. November af AmmaRose 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 220 Skrevet 15. November (edited) Den3.Bukkebruse skrev, den 13.11.2025 at 12:14: Er nok mest en doggy-guy. Nyder at se pikken glide ud og ind, Men det kan man også hvis hun ligger på ryggen på et bord med hendes ben om ens skuldre eller spredt ud til siden. Her kan man tage fat og dunke godt igennem. hvis det er en let dame, så nyder jeg også at løfte hende op så jeg stående holder hende med armene under hendes ben og hendes arme om min hals. Her stønner de altid godt, måske fordi jeg kommer godt i dybden. Stillingens betydning handler efter min mening ikke kun om dybden. Vi bliver måske også tændt af den styrke, du udstråler, som virker så maskulin og får en kvinde til at fremstå endnu mere feminin — og det skaber noget følelsesmæssigt i legen. Denne stilling som du beskriver er et godt eksempel på, at det ikke altid handler om, hvor dybt eller hvilken rytme en stilling giver. Sex opstår i hjernen, og denne stilling føles meget… For eksempel ved en bj: Hvis manden holder mit hår for, at det ikke kommer i vejen, udtrykker det “jeg passer på dig”. Og hvis han samtidig styrer hovedet en smule, udstråler det “jeg kontrollerer dig”. Det er mega frækt, og jeg bliver så ophidset af det — uden overhovedet at blive rørt fysisk. Redigeret 15. November af AmmaRose 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 173 Skrevet 15. November AmmaRose skrev, for 2 timer siden: Denne stilling som du beskriver er et godt eksempel på, at det ikke altid handler om, hvor dybt eller hvilken rytme en stilling giver. Åhhh tusind tak for den vinkel. Ja her går man rundt i sin egen verden og kan have svært at vide eller tænker ikke over hvad kvinden tænker og tænder på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2895 Skrevet 15. November Hvis jeg skal styre min udløsning , er cowgirl min favorit. Nyde det 100 % og føle jeg er langt inde i hulen , er missionær favorit , men lidt sværere at holde igen , når jeg er aktiv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 607 Skrevet 15. November Jeg har en stor forkærlighed for pronebone - altså kvinden liggende flat på maven med samlede ben, mens manden ligger ovenpå hende og trænger ind bagfra. Jeg synes stillingen kombinerer det bedste fra doggy og missionær. God når jeg både vil føle mig som den dominerende/maskuline part og samtidig have mulighed for intimitet og kys med hende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 146 Skrevet 17. November Bagfra hvor hun ligger med røven helt i vejret, så der er fri adgang til begge huller. Det er et syn for guder 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 643 Skrevet 18. November Nyder virkelig missionær, hvor jeg kan få lov til at gnubbe klitoris imens. Hvis manden kan holde rensningen i længere tid må han gerne sidde stille, med pikken oppe i mig, jeg bevæger mig lidt mens jeg onanerer og han kan nulre mine brystvorter imens. Elsker det...når jeg er kommet første gang, så er jeg klar til alle de stillinger han har lyst til. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 137 Skrevet 19. November Stående doggy foran spejlet så man man kan have et godt tag i brysterne! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 150 Skrevet 22. November Lægge i ske hvor hun lægger bed bøjet ben gør hun er lidt strammer end når det spredte ben. Blow gerne uden hånd på og jeg helst bestemmer farten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 32 Skrevet 30. November Hvis pigen har store bryster helt klart doggy; ikke noget dejligere og frækkere end at se de store bryster gynge i takt med jeg knepper hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 147 Skrevet 2. December Min egen favorit som jeg desværre praktiserer for sjældent er kvinden op at stå, og så bukker hun sammen og sætter hænderne i gulvet. Jeg kan godt li dominansen i den stilling og man kan bruge begge huller - og hun er mere eller mindre låst. Dejlig stramt. Ellers det lidt mere ordinære: ass up face down, et smukt syn kan det være både ved oral og penetrationen. Og så missionæren , tror jeg måske jeg er lidt tilbage ved igen selvfølgelig med hendes stænger spredte og skubbet godt tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg