79tretten 36 Skrevet 13. November (edited) Jeg besøgte Mimi, som hun kalder sig nu i sidste uge. Det var en - igen - rigtig god oplevelse Jeg har besøgt hende før, da hun hed Salai, men det er længe siden hun har været i Aarhus. Jeg kan ikke finde hendes annonce på AL i dag, derfor link fra TS-Dating, men jeg tror ikke det er helt up to date. https://www.ts-dating.com/model/ThaiShemale Mimi er ikke noget nips, skønt de asiatiske rødder. Det betyder ikke noget for mig, jeg er mere optaget af den kemi vi har og den fejler bestemt ikke noget. Hun skriver selv, at hun er en blanding af girlfriend og filth. Med mig lægger hun nok mest vægt på det sidste. Hun snaver en helt i gulvet, med sin lange tunge nede i ens hals så snart man er inden for døren. Og der var fuld fokus i de 45 min. jeg havde booket. Hun var lige hurtigt ude med pengene og kom staks tilbage. Jeg sad på sengen og det var en passende højde til at hun hev sin stenhårde pik frem og kørte den ind i munden på mig. Jeg kan tage de 16-18 cm til roden, så hun gav den fuld gas. Derefter fik hun samme tur. Hun knepper også med fuld power, med masser af kys og i alle stillinger. Under vejs holdt vi en lille pause, hvor jeg blev tilbudt massage. Man er vel thai, har hun vel tænkt, for hun beholdt kondomet på - og rejsningen! Så hun have ikke masseret længe før jeg igen havde hendes pik i røven Jeg kom mens jeg red hende, så hun kom ikke, men det er ok for mig. Efter lidt nussen og pillow-talk fik jeg et bad og en cola. Jeg forlod lejligheden efter 50 min. Sex 10/10 Udseende 6/10 Stedet 8/10 Desværre ser det ud til Mimi er rejst. Men efter min mening er hun bestemt et besøg værd. Redigeret 13. November af 79tretten 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg