Hop til indhold

Femdom - hvad er I til? Søger inspiration

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg er blevet glad for dominans, som jeg har prøvet fire gange efterhånden. For mig er berøring af domina vigtig - slikke på hende etc. - ligesom jeg gerne vil have en udløsning til sidst. 

Indtil videre har jeg prøvet at blive bollet med strapon, har smagt min egen sæd, er blevet spyttet på, fået facesitting og slikket hende i anus, mens jeg har fået nogle klap - relativt stille og roligt - i røven. Jeg er blevet bundet den ene gang, hvor jeg blev bollet.

Nu søger jeg inspiration til, hvad næste skridt skal være. Jeg er ikke interesseret i sådan rigtig stor smerte eller noget i den stil. Men er der nogle mere erfarne på området, som har gode ideer/forslag til, hvad der giver mening at bygge på herfra?

Skrevet

Jeg synes nærmest det åbnede en ny sans for mig at blive introduceret til urinrørs stimulation. 

Skrevet

Det er muligvis kontroversielt og risikabelt, men kvælelege gav mig nogle gigantiske orgasmer.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet

Ja, kvælningslege er en mulighed. Det gør ikke ondt som sådan, men giver en intens følelse af magtesløshed.

Det virker som om, du tænder på og har mere behov for, at en anden person styrer og dominerer dig i sted for smærte. Måske kunne en leg være, at du blev beordret til at tage kvindetøj på – det kan være ret grænseoverskridende for en, der kan lide at blive domineret, men stadig ser sig selv som mand. Måske et setup, hvor en ekstra mand deltager, og hvor din femdom beordrer dig til at være underdanig over for ham, mens du har feminint tøj på.

Det behøver ikke nødvendigvis altid at have med smerte at gøre. Men smerte sætter nogle stærke hormoner i gang, som kan gøre oplevelsen mere intens – måske vil du alligevel teste dig frem meget roligt.

Godt fornøjelse med at udforske den side af dig. 

Skrevet

Jeg synes at Sounding var en fed oplevelse, maskinerne jeg har prøvet der giver stød var ikke voldsomt smertefulde men meget spændende at prøve. 

Skrevet

Prøv urinsex som modtager fra din domina, først på kroppen og derefter det ultimative, direkte i munden, specielt at hun sidder på dit ansigt.

Meget frækt og for nogle meget ydmygende.

Skrevet
paspa22 skrev, den 12.11.2025 at 22:44:

Nu søger jeg inspiration til, hvad næste skridt skal være. Jeg er ikke interesseret i sådan rigtig stor smerte eller noget i den stil.

Hej @paspa22

Den bedste inspiration du kan få, er fra din egen fantasi. Og den er jeg helt sikker på, at du har. Du skal først og fremmest fokusere på de ting, du selv ønsker at opleve.

Ellers vil jeg foreslå, at du besøge BDSM boardet og læser de anmeldelser, der ligger der. Måske noget dér kan inspirere dig?

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

Helt enig med Heliot, den bedste ledetråd er din fantasi, men du vil også opdage at virkeligheden ikke altid svare til fantasien.

Har lige prøvet breathplay noget jeg på forhånd havde afskrevet, men det gav mig rigtigt meget 

For mig er BDSM en uendelig rejse uden endestation, rejsen er lang og fantastisk, glæd dig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.