TT boi 270 Skrevet for 4 timer siden (edited) Hvad sker der med at anmeldelser forsvinder? @Stapler @Bryan Mills Redigeret for 4 timer siden af TT boi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2888 Skrevet for 4 timer siden Moderator har svaret i denne tråd. https://www.eroguide.dk/forum/topic/206451-anmeldelsen-der-forsvandt/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 238 Skrevet for 3 timer siden korrekt !! Men hvem tar ansvar ,og gør noget ved problemerne ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1895 Skrevet for 3 timer siden tronheim skrev, for 16 minutter siden: Men hvem tar ansvar ,og gør noget ved problemerne ! Det er det kun admin der kan, efter min opfattelse gør moderatorerne alt hvad de kan. Nytter ikke underforstået at bebrejde dem. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1900 Skrevet for 2 timer siden SweettieDK skrev, 1 time siden: Det er det kun admin der kan, efter min opfattelse gør moderatorerne alt hvad de kan. Nytter ikke underforstået at bebrejde dem. Præcist. Sålænge ejeren af siden, Admin, ikke gider forummet, er det neget begrænset hvad der kan ændres i muligheder og automatiker. Jeg aybes moderatorene gør et fint stykke arbejde inden for de givne rammer. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg