Lady Cherie 5801 Skrevet 25. April, 2014 (edited) Du spørger som dejlig anonym, du spørger om dit eller dat, du spørger om ting, der går tæt på mit hjerte, du spørger om ting der er mig intimt, du spøger mig om min indtjening, du spørger mig om min sikkerhed, du spørger mig om mine privat forhold, du spørger mig om hvordan jeg forholder mig til told og skat, du spørger mig, om hvordan min evt kærste, mand har det med mit job, du spørger mig om, hvad jeg betaler for en vagt, du spørger mig om alt, du spørger mig om ting der gør mig ondt, du spøger og du forventer svar?Du spøger gratis som hr annonym, jeg skal svare, som..migFor dig er det dejligt gratis at opfinde alskens spøgsmål du kan spørge mig om, imend de spøgesmål kan tumle rundt i min hjerne, tænker du over hvad det er du sætter i gang med dine.....Jeg spørg jo bare spørgsmål?Ved du hvor ondt det til tider gør at give dig svar? på jeg spørger jo bare?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Redigeret 25. April, 2014 af Lady Cherie 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 25. April, 2014 jeg kan heller ikke finde ud af hvad vi skal bruge alle de spørgsmål og svar til. jeg kan ikke bruge det til noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukkvinde Skrevet 25. April, 2014 Godt skrevet Lady 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 25. April, 2014 (edited) Ved du hvor ondt det til tider gør at give dig svar? på jeg spørger jo bare?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hej Cherie Nu er det ikke mig der spørger generelt, men jeg forstår godt at nogle af spørgsmålene som mændene stiller kan gøre ondt, men jeg tror ikke at mændene stiller dem for at gøre ondt. Det står dig og alle andre frit for ikke at gå ind i diskussionerne eller besvare spørgsmålene, at spørgsmålene bliver stillet skyldes måske også at en lille håndfuld piger meget gerne og gladelig svarer på mange ting herinde samt i øvrigt selv kaster ret mange bolde i luften, som mændene straks spørger ind til. Redigeret 25. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 25. April, 2014 Jeg ved ikke hvis du vil have svar, Cherie. Men jeg har mange gange tænkt over lige præcis det du siger. Mænd herinde der skal spørge om det ene og det hele. Det er somme tider som at vi er turister på en guided tur til det forbudte land - hvor i stilles til udstilling som noget slags hottentotter der skal opføre sig og få betalt. B 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 25. April, 2014 (edited) Hvis et spørgsmål gør ondt eller man ikke ønsker at svare, så lad da være! videre til næste tråd og lad den gå i glemmebogen. Som Aros skriver er der nogle piger der gladeligt svarer og formentlig godt kan lide, man udviser lidt interesse for personen bag glædespigen. Der er ingen der forventer du svarer, kun hvis du har lyst Men omvendt, hvis spørgsmålene generelt sårer mere end de er interessante at svare på, så er der ingen grund til at stille dem. Det vil jeg give dig ret i. For det er jo kun nysgerrighed fra mændenes side Redigeret 25. April, 2014 af Liderligfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. April, 2014 Hej Cherie! Du glemte helt: "Du spørger mig, som i de lyse, længst forgangne teenager-år: Vil du med i biffen?" Hilsen fra en gammel oldsag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 25. April, 2014 Hej Cherie Nu er det ikke mig der spørger generelt, men jeg forstår godt at nogle af spørgsmålene som mændene stiller kan gøre ondt, men jeg tror ikke at mændene stiller dem for at gøre ondt. Det står dig og alle andre frit for ikke at gå ind i diskussionerne eller besvare spørgsmålene, at spørgsmålene bliver stillet skyldes måske også at en lille håndfuld piger meget gerne og gladelig svarer på mange ting herinde samt i øvrigt selv kaster ret mange bolde i luften, som mændene straks spørger ind til. Godt indlæg Cherie. Love love. Aros. De spørgsmål kan altså gøre ondt og selvfølgelig kan vi selv bestemme hvor vidt vi vil svare på dem. Så det nu vi slår lyttelapperne ud. Hvis vi nu ikke svarede ja så kunne folk jo sidde og dømme os for det. Når vi svarer bliver vi dømt for det. Og når vi så igen prøver at forklare ja så bliver vi sgu også dømt på det. På den måde kan det satma også gøre ondt på mig i mit fucking hoved fordi no matter what vi gør så risikerer vi at blive dømt på det. Arhhh ordet dømt er måske ikke korrekt. Du ved hvad vi mener ikke. På trods af håbløshed og det at det kan gøre ondt så er der altid en pige der har nosserne til at svare. Og jo jeg tror også at nogle mænd nogle gange godt ved at det gør ondt og nogle vil gøre os ondt. Meeeen her i børnehaven der river pigerne drengene i håret og siger vil du ha svar var var var vil du det? Og så losser vi piger dem ind i legehuset og lammetæver dem, nogle får endda så mange tæv at det gør ondt, meeeen det vil drengene jo ikke vise at det gør. Sunny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. April, 2014 Cherie: hvor vil du hen med det her indlæg? Skal jeg have dårlig samvittighed? Er der nogen andre der skal - så ville det klæde dig at adressere det til dem, fremfor den her evindelige skyden med spredehagl over ting der frustrerer dig ved alle de slemme kunder, så vi alle skal føle os som nogle skidte karle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. April, 2014 (edited) Hvis et spørgsmål gør ondt eller man ikke ønsker at svare, så lad da være! videre til næste tråd og lad den gå i glemmebogen. Som Aros skriver er der nogle piger der gladeligt svarer og formentlig godt kan lide, man udviser lidt interesse for personen bag glædespigen. Der er ingen der forventer du svarer, kun hvis du har lyst Men omvendt, hvis spørgsmålene generelt sårer mere end de er interessante at svare på, så er der ingen grund til at stille dem. Det vil jeg give dig ret i. For det er jo kun nysgerrighed fra mændenes side Liderlig...noglegang trækker svaret når man tænker for længe over det....tænder det ud af indlægget....skal man svare det kloge politisk rigtige? eller det der der går ens hjerte nærmenst, der er så svært at forklare, så det tager mindst en formiddag?Hvad er det du vil se?......alle spiller med de kort de har, hvilke kort vil du se til det kortspil du spiller?Som jeg gerne siger: det Kongelige Teater står på Kongens Nytorv, der er ikke udflytter scene, vil du se det opført et andet sted? Redigeret 25. April, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 25. April, 2014 Hvis jeg spørger pigerne om noget, er det fordi hele området interesserer mig. Selv om jeg ikke er i en position til at gå aktivt ind og påvirke den politiske debat, er jeg meget interesseret i, at både pigerne og kunderne kunne få bedre forhold i forhold til omverdenen, myndighederne osv., men også i det hele taget at den tiltagene snerpede holdning i samfundet kunne vendes til det bedre. Jeg er klar over, at det ser ud til at være ønsketænkning, i hvert fald på kort sigt, men jeg kan ikke lide den retning, det danske samfund tager på dette område. Men det første skridt for, at det er muligt at have en mening om hvordan tingene burde være, er at vide hvordan de er nu. Vi har brug for åbenhed omkring ting, der muligvis kan synes private. Der er en masse mennesker, der har meninger der bygger på alt andet end fakta. Disse meninger skal bekæmpes med... hmmm, fakta. Som andre har sagt, hvis der er konkrete ting, I ikke har lyst til at svare på, så lad være. Begrund evt. hvorfor I ikke har lyst til at svare. Men der er brug for at få nedbrudt tabuerne. Nå ja, og så er jeg en nysgerrig sjæl, der gerne vil have et lille kik ind i en hemmelig verden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 25. April, 2014 Cherie: hvor vil du hen med det her indlæg? Skal jeg have dårlig samvittighed? Er der nogen andre der skal - så ville det klæde dig at adressere det til dem, fremfor den her evindelige skyden med spredehagl over ting der frustrerer dig ved alle de slemme kunder, så vi alle skal føle os som nogle skidte karle. Jeg syntes da ikke der er nogen tvivl om hvem det er adresseret til. Hvis netop du føler dig truffet, så er det nok dig. Jeg vil give Liderlig fyr og Aros ret. Ofte er også mig ubegribelig, at nogle af jer svarer på fuldstændige urimelige spørgsmål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 25. April, 2014 Godt indlæg Cherie. Love love.Aros. De spørgsmål kan altså gøre ondt og selvfølgelig kan vi selv bestemme hvor vidt vi vil svare på dem.Så det nu vi slår lyttelapperne ud. Hvis vi nu ikke svarede ja så kunne folk jo sidde og dømme os for det. Når vi svarer bliver vi dømt for det. Og når vi så igen prøver at forklare ja så bliver vi sgu også dømt på det. På den måde kan det satma også gøre ondt på mig i mit fucking hoved fordi no matter what vi gør så risikerer vi at blive dømt på det.Arhhh ordet dømt er måske ikke korrekt. Du ved hvad vi mener ikke. På trods af håbløshed og det at det kan gøre ondt så er der altid en pige der har nosserne til at svare.Og jo jeg tror også at nogle mænd nogle gange godt ved at det gør ondt og nogle vil gøre os ondt. Meeeen her i børnehaven der river pigerne drengene i håret og siger vil du ha svar var var var vil du det? Og så losser vi piger dem ind i legehuset og lammetæver dem, nogle får endda så mange tæv at det gør ondt, meeeen det vil drengene jo ikke vise at det gør. Sunny.Hej SunnyJeg forstår sådan set godt hvad du skriver, jeg forstår sådan set også godt hvad Cherie skriver. Jeg har heller ikke den interesse som andre har herinde.Men når det så er sagt:Hvis vi nu tillader os, bare for sjov skyld, at forestille os, at du ikke nødvendigvis altid har patent på sandheden herinde, det har alle pædagoger jo heller ikke :D Hvis du nu prøvede at læse mit relativt venlige indlæg til Cherie igen, så ville du måske se at situationen er lidt mere nuanceret end som så. Men ok, vi går til makronerne, som du jo vil.Vil du hellere have at det skal være en dans på roser, og ingen spørgsmål må komme på bordet, så fordommene rigtig kan blomstre ? Så må hensynet til pigernes følelser gå forud fremfor hvad kunderne måtte ønske at spørge om ?Alt i mens at den måde I nogle gange svarer på, hvor I kalder mændene for vatpikke, curlingbarn, fjols og meget andet godt bare er 10-4 ?Hvad er det du argumenterer for ? Helt konkret ? Censur ala VL ? Forbydelse af top-10-lister som det blev foreslået på VL af et par piger fordi de blev såret hvis de ikke stod på listen ? Eller hvad er det du konkret vil ? Jeg ved det ikke.Det eneste jeg hele tiden har sagt, er, at jeg forstår sådan set godt Cherie og dine følelser, og det kan man som bruger også godt skrive bag øret, men jeg mener ikke at brugerne skal ligge bånd på sig selv og ikke må spørge til noget i branchen eller skrive om branchen af hensyn til et par pigers følelser, men jeg mener godt at brugerne kan tage hensyn til pigernes følelser i den måde de formulere sig på.Jeg synes nok selv du skal tage dig en kiks nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. April, 2014 Cherie: hvor vil du hen med det her indlæg? Skal jeg have dårlig samvittighed? Er der nogen andre der skal - så ville det klæde dig at adressere det til dem, fremfor den her evindelige skyden med spredehagl over ting der frustrerer dig ved alle de slemme kunder, så vi alle skal føle os som nogle skidte karle.MontHer sidder jeg og er dybsindig....så kan du ikke lige holde de der pruh heste?Hvaaaaaaaa hvaman skal fandme være hurtig på tasterne herinde før der er nogen af de der hajer der falder over en...lader lige vandpistolen og skyder på ham der Mont-et-elle-andet....!HÆHÆ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 25. April, 2014 (edited) helt korrekt Cherie - det har taget overhånd - og det er ALT for detaljeret og inkvisatorisk - og jeg personligt fatter ikke at pigerne bruger tid på de mest intime og personlige spørgsmål, om indtjening, kærlighedsliv, privat organisering, motivation for dette og hint. Jeg er sikker på at der bag mange spørgsmål ligger en oprigtigt interesse - men det er dæl'me grænseoverskridende (og i mange tilfælde direkte respektløst). Ingen andre faggrupper udsættes for en sådan grad af nyfigenhed overfor branche og personlige vilkår (som så bagefter med den største selvfølgelighed drages i tvivl eller latterliggøres hvis man ikke bryder sig om svaret) Jeg udfritter og belærer ikke min ejendomsmægler, tandlæge, bager på samme måde som det I udsættes for - og jer er iøvrigt sikker på at de ville pande mig en ved først givne lejlighed hvis jeg gjorde. Kan man så ikke bare lade være med at svare - jo.. men så er der jo yderligere frit slag for alverdens konspirationsteorier, luftige teoretiske ideer om organisering med mere, Så det er ganske rigtigt en klassisk catch 22 man ender i når de nyfigne spørgsmål er stillet... damned if you do, and damned if you don't Det der burde være kriteriet inden man stille spørgsmålene var - "vil jeg selv som offentlig person bryde mig om at en række ikke identificernare personer skulle vide det om mig , mit arbejde, mit liv og har de ret og krav på det." Mit bud er - at så ville langt de fleste ikke blive stillet (det vil jeg da ihvertfald håbe) Redigeret 25. April, 2014 af Heine 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. April, 2014 Mont Her sidder jeg og er dybsindig....så kan du ikke lige holde de der pruh heste? Hvaaaaaaaa hva man skal fandme være hurtig på tasterne herinde før der er nogen af de der hajer der falder over en... lader lige vandpistolen og skyder på ham der Mont-et-elle-andet....! HÆHÆ Jamen, så holder jeg hestene et øjeblik... Kan du så ikke svare, og fortælle mig hvad det er du vil med dit indlæg - for jeg fatter det simpelthen ikke. Du er træt af spørgsmål??? Men jeg aner stadig ikke hvad du forventer der så skal ske herfra... Du må da have et eller andet formål med at oprette tråden? Og forresten er jeg ikke nogen haj - højst en meget forvirret delfin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 25. April, 2014 Du Delfin - nu skal jeg jo ikke gøre mig klog på hvad Cherie mener og heller ikke tage hende i forsvar. Men er det helt utænkeligt i din verden at man bare nogle gange udtrykker en undertrykt følelse - lige i det øjeblik den bobler op? Måtte det være mer gennemtænkt og sværere end så? B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. April, 2014 (edited) Heine Du vil gerne vide hvorvidt en ejendomsmægler er uafhængig i sin rådgivning, det er der klare regler om, som sikre en vis grad af gennemsigtighed. Du vil gerne være sikker på, at du går til en tandlæge, der har den fornødne uddannelse. Det er der klare regler for, som er gennemskuelige for enhver. Du vil gerne være sikker på kvaliteten hos bageren. Derfor er der smiley ordning, der giver gennemsigtighed. Der er intet i denne branche, der sikre gennemsigtighed. Derfor alle disse spørgsmål. Nogle relevante, men bevares, også nogle mindre relevante. Redigeret 25. April, 2014 af Starson45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 25. April, 2014 Liderlig...noglegang trækker svaret når man tænker for længe over det....tænder det ud af indlægget....skal man svare det kloge politisk rigtige? eller det der der går ens hjerte nærmenst, der er så svært at forklare, så det tager mindst en formiddag? Hvad er det du vil se?......alle spiller med de kort de har, hvilke kort vil du se til det kortspil du spiller? Som jeg gerne siger: det Kongelige Teater står på Kongens Nytorv, der er ikke udflytter scene, vil du se det opført et andet sted? Bare dine tanker hvis du har lyst til at dele dem, hvis ikke lever man i bedste velgående uden Det virker lidt som om i kører det op i et højpolitisk spil, man skal sørme passe på svaret, tænk sig hvor det kan bære hen. Og i bund og grund er det bare et nysgerrig spørgsmål om personen bag glædespigen. Naturligvis når det er med skat/klinikdrift og lignende ting, så skal man nok tænke sig gevaldig om med sine svar, for der er andre der læser med. Men de "bløde" ting, kan man jo svare på som man vil eller lade helt være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 25. April, 2014 Jeg er en af dem der har skruet kraftigt ned for svarene. Jeg kan godt forstå at der er en stor nysgerrighed omkring os. Det er kun naturligt og vi lever i høj grad af denne interesse. Men det som gør at jeg har trukket mig er sådan set ikke de sommetider meget personlige spørgsmål. Men mere reaktionerne fra andre her inde på svarende. Jeg syntes ofte det ender på en helt igennem respektløst niveau hvor der stilles spørgsmålstegn ved alt fra pigernes integritet til motiv.. Jeg tror de fleste af os har oplevet en pb efter en tråd hvor man har ytret sig positivt - hvori man beskyldes for kun at skrive som man gør for reklame. Så jeg er nået dertil hvor mit udgangspunkt er.. det rager ikke jer. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 25. April, 2014 Jeg forstår til gengæld godt frustrationen, resignationen og vel til dels også indignationen - når nu der åbenbart ikke er nogen ende på nyfigenheden ... Jo mere man giver jo mere forlanges der (oveni) Inquring minds want to know - som de siger over there .... så Cherie indlæg er vel bare - i al sin enkelhed - en opfordring til at vi på EG lige vender skråen inden vi spørger ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 25. April, 2014 Jeg er en af dem der har skruet kraftigt ned for svarene. Jeg kan godt forstå at der er en stor nysgerrighed omkring os. Det er kun naturligt og vi lever i høj grad af denne interesse. Men det som gør at jeg har trukket mig er sådan set ikke de sommetider meget personlige spørgsmål. Men mere reaktionerne fra andre her inde på svarende. Jeg syntes ofte det ender på en helt igennem respektløst niveau hvor der stilles spørgsmålstegn ved alt fra pigernes integritet til motiv.. Jeg tror de fleste af os har oplevet en pb efter en tråd hvor man har ytret sig positivt - hvori man beskyldes for kun at skrive som man gør for reklame. Så jeg er nået dertil hvor mit udgangspunkt er.. det rager ikke jer. Og det er jo skide ærgerlig hvis det udvikler sig sådan! At i ikke kan svare på et nysgerrigt spørgsmål uden jeres svar bliver vold fortolket og evt brugt mod Jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 25. April, 2014 Hej SunnyJeg forstår sådan set godt hvad du skriver, jeg forstår sådan set også godt hvad Cherie skriver. Jeg har heller ikke den interesse som andre har herinde.Men når det så er sagt:Hvis vi nu tillader os, bare for sjov skyld, at forestille os, at du ikke nødvendigvis altid har patent på sandheden herinde, det har alle pædagoger jo heller ikke :D ;)Hvis du nu prøvede at læse mit relativt venlige indlæg til Cherie igen, så ville du måske se at situationen er lidt mere nuanceret end som så. Men ok, vi går til makronerne, som du jo vil.Vil du hellere have at det skal være en dans på roser, og ingen spørgsmål må komme på bordet, så fordommene rigtig kan blomstre ? Så må hensynet til pigernes følelser gå forud fremfor hvad kunderne måtte ønske at spørge om ?Alt i mens at den måde I nogle gange svarer på, hvor I kalder mændene for vatpikke, curlingbarn, fjols og meget andet godt bare er 10-4 ?Hvad er det du argumenterer for ? Helt konkret ? Censur ala VL ? Forbydelse af top-10-lister som det blev foreslået på VL af et par piger fordi de blev såret hvis de ikke stod på listen ? Eller hvad er det du konkret vil ? Jeg ved det ikke.Det eneste jeg hele tiden har sagt, er, at jeg forstår sådan set godt Cherie og dine følelser, og det kan man som bruger også godt skrive bag øret, men jeg mener ikke at brugerne skal ligge bånd på sig selv og ikke må spørge til noget i branchen eller skrive om branchen af hensyn til et par pigers følelser, men jeg mener godt at brugerne kan tage hensyn til pigernes følelser i den måde de formulere sig på.Jeg synes nok selv du skal tage dig en kiks nu. Hvis jeg giver det indtryk af at jeg har patent på sandheden herinde. Så beklager jeg. Det er ikke det jeg selv tror at jeg har. Bøtten med tudekiksene er tømt. Hvis du spørger mig om det er melidenhed med mig og de andre piger jeg vil have så nej. Jeg prøver at forklare hvorfor det kan gøre ondt. Det er jo ikke altid selve spørgsmålene der gør ondt. Det jeg mener er at når man får spørgsmålene så kan det gøre ondt når man svarer og for mit helt eget vedkommende så kan det gøre ondt når man vender vrangen ud på sig selv og bruger tid på at svare og man så ikke kommer nogen vegne alligevel. Til spørgsmålet hvad vil jeg. Jeg vil gerne have jer en masse mennesker til at forstå. At det ikke er så slemt at være massagepige. Jeg vil gerne have faget lidt mere normaliseret og alt det andet jeg nævner jeg gerne vil i mine indlæg. Aros jeg ved godt at jeg ikke er en sandhedsgudinde der mener at alt hvad jeg siger er rigtigt. Jeg ved også godt at jeg ikke har ret i alting, men at jeg har en mening om en masse ting det kan jeg ikke lyve mig fra. Jeg ved også godt at der ikke kommer sandheder på bordet hvis man i et eks. forum ikke må spørge os om noget. Og så igen hvis jeg mente at i ikke måtte det og det gjorde for ondt og jeg ville have melidenhed osv... Så var jeg nok smuttet forlængst. Kan ikke lige se om jeg fik svaret på alt det du spurgte om. Ellers må du lige smække det på igen. Kh Sunny. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 25. April, 2014 Hold nu op. Den eneste grund til i prostituerede er herinde er for at gøre reklame for jer selv. Det er det i tjener jeres penge nemmest ved og for nogle af jer det absolut eneste i kan. Så selvfølgelig svarer I, når i vil have det vigtigste - pengene!! Man kan også vælge at lade være med svare på spørgsmål. I slipper endda for den klamme orde af medløbere (jeg formoder de berømte 70 årige truckere med dårlige ben). Det er væsentlig nemmere end klynken over ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 25. April, 2014 Hold nu op. Den eneste grund til i prostituerede er herinde er for at gøre reklame for jer selv. Det er det i tjener jeres penge nemmest ved og for nogle af jer det absolut eneste i kan. Så selvfølgelig svarer I, når i vil have det vigtigste - pengene!! Man kan også vælge at lade være med svare på spørgsmål. I slipper endda for den klamme orde af medløbere (jeg formoder de berømte 70 årige truckere med dårlige ben). Det er væsentlig nemmere end klynken over ingenting.Alman. Dit røntgen billed min fod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg