Hop til indhold

Recommended Posts

Hjælp til selvhjælp

Det kan godt være der er en del der ved hvem du mener når du bare skriver Nataly, dog er jeg ikke en af dem, beskriv gerne noget mere specifikt i din søgning

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
iznogood skrev, for 3 timer siden:

Hun er tilbage 

Der er da vist kommet en del ekstra kilo på, sammenlignet med hendes gamle billeder. Dejligt, når pigerne opdaterer deres billeder, når udseendet ændrer sig.

Priserne har da godt nok også taget et hop opad. Men hun var jo også efterspurgt og havde gode anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 20.1.2026 at 13:39:

Der er da vist kommet en del ekstra kilo på...

Ja, det ser ret vildt ud med det der kuglerunde ansigt. På den anden side var hendes gamle billeder også virkelig dårlige.

Hun tager den dog så eminent i røven,  at det nok ender med at jeg smutter forbi alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 34 minutter siden:

Hun tager den dog så eminent i røven,

Gud, er det hende! Jeg kunne slet ikke genkende hende. Forandringen i ansigtet er ikke kun fordi hun ikke længere har en skinny figur - det ligner også diverse indsprøjtninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en ret voldsom makeover. Udover flere kilo på kroppen og silikonebryster er jeg enig med @Bebop . Det ser ud som om der er sprøjtet noget filler i kinderne.

Smag og behag er forskellig men jeg synes hun havde en flot atletisk figur fra naturens side inden denne makeover.  

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 20.1.2026 at 13:39:

Priserne har da godt nok også taget et hop opad. Men hun var jo også efterspurgt og havde gode anmeldelser.

En time med alt + rimming til manden er gået fra 2500 til 2700 siden jeg besøgte hende for et år siden. Det synes jeg stadig er en ok pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 22 timer siden:

flot atletisk figur fra naturens side inden denne makeover.  

/B

Megaflot og lækker. savnede dog lidt bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...