Hop til indhold

Nataly. København

Featured Replies

Skrevet

Er der mon nogen, der har en formodning om, hvornår Nataly kunne tænkes at besøge København igen ?

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet

Hjælp til selvhjælp

Det kan godt være der er en del der ved hvem du mener når du bare skriver Nataly, dog er jeg ikke en af dem, beskriv gerne noget mere specifikt i din søgning

Redigeret af Gløden

• 2 months later...
Skrevet
iznogood skrev, for 3 timer siden:

Hun er tilbage 

Der er da vist kommet en del ekstra kilo på, sammenlignet med hendes gamle billeder. Dejligt, når pigerne opdaterer deres billeder, når udseendet ændrer sig.

Priserne har da godt nok også taget et hop opad. Men hun var jo også efterspurgt og havde gode anmeldelser.

Skrevet
Camilla sexy milf skrev, den 12.11.2025 at 18:01:

Brystgudinden<3?

Hun er så fucking lækker og fræk..

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 20.1.2026 at 13:39:

Der er da vist kommet en del ekstra kilo på...

Ja, det ser ret vildt ud med det der kuglerunde ansigt. På den anden side var hendes gamle billeder også virkelig dårlige.

Hun tager den dog så eminent i røven,  at det nok ender med at jeg smutter forbi alligevel.

Skrevet
Pervy skrev, for 34 minutter siden:

Hun tager den dog så eminent i røven,

Gud, er det hende! Jeg kunne slet ikke genkende hende. Forandringen i ansigtet er ikke kun fordi hun ikke længere har en skinny figur - det ligner også diverse indsprøjtninger.

Skrevet

Det er en ret voldsom makeover. Udover flere kilo på kroppen og silikonebryster er jeg enig med @Bebop . Det ser ud som om der er sprøjtet noget filler i kinderne.

Smag og behag er forskellig men jeg synes hun havde en flot atletisk figur fra naturens side inden denne makeover.  

/B

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 20.1.2026 at 13:39:

Priserne har da godt nok også taget et hop opad. Men hun var jo også efterspurgt og havde gode anmeldelser.

En time med alt + rimming til manden er gået fra 2500 til 2700 siden jeg besøgte hende for et år siden. Det synes jeg stadig er en ok pris.

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 22 timer siden:

flot atletisk figur fra naturens side inden denne makeover.  

/B

Megaflot og lækker. savnede dog lidt bryster. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Pervy skrev, den 28.1.2026 at 21:02:

Megaflot og lækker. savnede dog lidt bryster. 

Er der nogle der kan berette om de nye bryster? er de ok bløde?

• 4 weeks later...
Skrevet

Bare hun snart kommer tilbage. Jeg føler at hendes anus trænger til en ordentlig rusketur :D

• 1 month later...
Skrevet
Pervy skrev, den 15.3.2026 at 21:10:

Bare hun snart kommer tilbage. Jeg føler at hendes anus trænger til en ordentlig rusketur :D

Hun er tilbage 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.