Hop til indhold

Recommended Posts

Har tænkt længe på at ville prøve en trans, tænder overhovedet ikke på mænd, men tanken om at måske prøve blow på en trans, tænder mig. 

Skal være så feminin som muligt, dvs bryster og lys stemme. 

Kom gerne med forslag i trekantområdet, vest Fyn, Herning og Århus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
smalhans skrev, for 13 minutter siden:

Har tænkt længe på at ville prøve en trans, tænder overhovedet ikke på mænd

Jeg ser dem og omtaler disse dejlige shemale/Trans som en hende med lidt extra.:wub:

Måske hvis du ser dem som som dette køn, kunne det være nemmere for dig at prøve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
smalhans skrev, for 16 minutter siden:

Har tænkt længe på at ville prøve en trans, tænder overhovedet ikke på mænd, men tanken om at måske prøve blow på en trans, tænder mig. 

Skal være så feminin som muligt, dvs bryster og lys stemme. 

Kom gerne med forslag i trekantområdet, vest Fyn, Herning og Århus. 

Kan sagtens følge dig. Har prøvet et trans i udlandet og lavdede et reach-around mens jeg billede hende i røven. Det var frækt. Men jeg fik aldrig suttet på pikken. Hvilket er mit mål næste gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men tænker på om det er bedst at det bliver ved fantasien, for vil nødig risikere at jeg finder en og så pludselig ikke har lyst alligevel, når hun står der med pikken fremme :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er selvfølgelig mange ting der kun er fantasier, men overvej evt. at melde ud at du er ny i gamet og start med en massage/b2b og se hvordan det føles og hvad du får lyst til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal i hvert fald ikke nævne du er nybegynder for så bliver du interessant.

En Trans har intet med en mand at gøre, man kan gøre sig selv den tjeneste og undersøge om der hænger et par bobbies og en diller man kan overse. Jeg synes ikke du skal nævne at du ikke vil det ene og gerne det andet for det kan ændre sig undervejs. 

Du kan som regel regne med hvis hun er helt nøgen sammen med dig så betyder det kneppe tur, hvis du starter med at sige du ikke vil kneppe så husk på at når du sutter pik så betyder det det samme hvis en tøs gør det på dig. 

Slap af og se hvad der sker, sig du vil masseres og når du bliver liderlig så opdager hun det og når du mærker et par kolde nosser op ad benet så glæd dig, 

peter1042 skrev, for 10 timer siden:
peter1042 skrev, for 10 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 14.11.2025 at 07:21:

Hvorfor er det dårligt? 

Det er ikke nødvendigt dårligt, men hvis man vil være sikker på ikke at lader sig lokke til at blive bedækket vil jeg mene det er bedst at undlade. På den anden side så kan man også fremskynde en handling fra udøveren hvis man er klar og brugbar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nusen110 skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke nødvendigt dårligt, men hvis man vil være sikker på ikke at lader sig lokke til at blive bedækket vil jeg mene det er bedst at undlade. På den anden side så kan man også fremskynde en handling fra udøveren hvis man er klar og brugbar.

Tak for dit svar. Lidt interessant, egentlig. Når der gives råd til mænd til deres første besøg hos en GP, opfordres der normalt til, at gæsten i den indledende korrespondance nævner, at det er noget nyt og uvant, som han har lyst til at prøve.

Det er der sikkert også nogen, som mener er fornuftigt i forhold til det første besøg hos en ladyboy/shemale. Men hvis jeg læser dit input korrekt, så tænker du mere i retning af, at ladyboyen/shemalen vil gøre en ekstra indsats for at blive den første, der forfører sin gæst. Altså at gæsten på en måde vil blive set som et trofæ.

Og så kan man som gæst vælge, om man vil “tages som trofæ” eller bare tie stille med, at det er første besøg hos en ladyboy/shemale.

Er det rigtigt forstået? Og er det noget, som andre kan nikke genkendende til eller ser anderledes på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
smalhans skrev, den 27.11.2025 at 14:26:

Har du mødt hende? 

Er der nogen der kan fortælle om hun er feminin, altså lys stemme mv, så det kun er pikken der minder om en mand? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...