Copacabana 7 Skrevet 12. November Er der noge der har besøgt Laura i Vejle og vil dele erfaringer https://annoncelight.dk/showad/442850 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 980 Skrevet 12. November Jeg er skeptisk over for denne annonce og ville springe over. Helt nyoprettet profil, uden noget egentligt indhold i tekst. Alt for pæne Instagram look a like billeder. Hvis du tager kontakt, fald ikke i fælden med forud betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 58 Skrevet 12. November Jernet skrev, for 1 minut siden: Jeg er skeptisk over for denne annonce og ville springe over. Helt nyoprettet profil, uden noget egentligt indhold i tekst. Alt for pæne Instagram look a like billeder. Hvis du tager kontakt, fald ikke i fælden med forud betaling. Ville også være skeptisk, samme billeder blev brugt i en anden annonce, også i Vejle, for omkring 14 dage siden, dengang hed pigen Marija, og jeg har også set samme billeder brugt i annonce fra en anden by, og med endnu et andet navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1411 Skrevet 12. November Copacabana skrev, for 16 minutter siden: Er der noge der har besøgt Laura i Vejle Der er lidt omtale på brugernavn Laura23. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 58 Skrevet 12. November (edited) Julius skrev, for 31 minutter siden: Der er lidt omtale på brugernavn Laura23. Det må være en anden bruger, alt du linker til her er minimum 10-12 år gammelt Redigeret 12. November af Kirneh86 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 12. November Helt ny profil og billede nr. 6 kan findes på pinterest, så jeg tænker ikke at det er pigen på billederne du møder i døren. ***** Profil: Laura23 Profil oprettet: 11/11 2025 https://annoncelight.dk/profile/Laura23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 58 Skrevet 12. November Og så blev billederne lige skiftet ud - nu er der kun 3 billeder ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 7 Skrevet 12. November Tak for input Besøg hos hende vil være spild af penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 980 Skrevet 12. November Kirneh86 skrev, 1 time siden: Og så blev billederne lige skiftet ud - nu er der kun 3 billeder ! Hvilket tydeligt bekræfter vores skepsis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Åbenrå 28 Skrevet 12. November Jeg har den holdning, at jeg holder mig langt væk fra nyoprettede annoncer. De er mange gange svindel og humbug 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 212 Skrevet 12. November Og nu i Odense 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 58 Skrevet 12. November Hun flytter sig hurtigt-nu Rødekro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 58 Skrevet 12. November Haha og kl. 16.12 retur i Vejle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9535 Skrevet 12. November Alena det roderi, man kan se på billede 2, sender nogle uheldige signaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg