Hop til indhold

Recommended Posts

Skal nogle dage til hovedstaden i næste uge.

Er der nogle gode bud på, hvor massagen er nogenlunde god samtidigt med at der kan være lidt mere sjov i vente - måske hj og lignende? 

Ved ikke hvordan status er på Jenny i Vardegade, men kunne da være et forsøg værd? 

Er der noget hjælp at hente :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kan bedre hjælpe dig, hvis du er lidt mere præcis mht alder, geografi og ekstraydelser. Specielt fordi du skriver “indre by” i overskriften. Og så nævner Vardegade. Som slet ikke er Indre By. Men Østerbro. Endda næsten Ydre Østerbro ;0))

Et venligt ment tip er at vælge nogen der er tæt på en metrostation. Fx Yam Yam. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 1.10.2025 at 12:38:

Er det Maja på billedet?

Godt nok lidt ude, men jeg vil tage til et godt sted på Hvidovrevej, hvor der er flere søde piger. Skriv hvis du vil have et link.

HøjenMast skrev, den 5.11.2025 at 17:43:

Hej, ville ikke lige afspore tråden, da den jo ikke rigtig handler om Gan.

Men for at svare på dit spørgsmål, ja, det må de - men man skal nok op i en af de højere prisklasser for at det kommer på tale.

Det er dog ikke noget problem, i min erfaring. Hun er med på lidt af hvert ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danskmandsj skrev, for 3 timer siden:

Godt nok lidt ude, men jeg vil tage til et godt sted på Hvidovrevej,

Jamen når nu manden søger i "Indre By", så giver det ingen mening at foreslå et helt andet sted flere kilometer fra Indre By??

Forleden dag "pimpede" du det samme sted i en anden tråd!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...