Hop til indhold

Recommended Posts

Ganske kort anmeldelse, da jeg “kun” fik et blowjob: Det er pigen på billederne, helt specifikt det lyselilla lingeri, hvor jeg kan kende hendes ansigt. Hun er sød og opmærksom. 

Rigtig sød, dejligt blowjob og lækker pige. Ingen servietter og yummi mørk pige. Nice. Et bedre sted ville klæde hende: et forfaldent højhus i Brabrand. Dog ok diskret. Almindelige priser

https://annoncelight.dk/showad/442062

Redigeret af onkelpoul
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Diana i går og har samme indtryk som onkelpoul. Hun er meget lækre i virkeligheden end på billederne. Jeg bestilte dog 45 minutter med blowjob uden kondom og cum on body.

Hun leverer virkelig varen. Hun sætter sig på knæ og begynder at sutte min pik dejlig dybt og hun er ikke bange for lidt savl ned af patterne. Hun smager desuden fantastisk, og hun nyder/elsker at blive slikket. Jeg blev også klemt ned i fissen på hende og hun bad mig om at blive ved, indtil hun kom. 

Sex i alle mange forskellige stillinger. Dog nød jeg mest at se hendes store røv smække mod mig i doggystyle. Jeg måtte trække pikken ud og sige, at jeg var ved at komme. Hun begyndte at sutte og rykke den af indtil, at jeg sprøjtede udover hendes dejlige bryster.

Hun var klar på en runde mere, men, jeg kunne ikke få gang i pikken igen. 

Hun er en fræk kvinde og jeg vil absolut besøge hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...