Hop til indhold

Recommended Posts

Chancen bød sig til at lave lidt feltarbejde inden påsken, og valget faldt på Paradise Wellness i Brønshøj.

Og et lille link til de interesserede: paradisewellness

Nancy var i Thailand, og der var bare en enkelt pige til stede, så det var jo et nemt valg. :-P

Nu fik jeg ikke lige hendes navn, men hun er vel i 30´erne, normal højde, og vel nærmest buttet.

Til gengæld var hun utrolig sød og smilende, og rigtig nem at tale med.

Lokalerne er jo rigtig pæne, og gav lige som et indtryk af, at her foregår der noget i den mere seriøse afdeling.

Jeg skulle såmænd bare have en gang oliemassage, så jeg hoppede straks op på briksen.

Det var jo en sand fornøjelse, for den søde pige kunne rent faktisk finde ud af at massere.

Under massagen fik vi snakket om både løst og fast, og det bekræftede mig i mit første indtryk, nemlig at hun faktisk er en rigtig sød pige.

Pludselig var der gået en time, og jeg undrede mig over at der ikke blev tilbudt noget ekstra, men det gjorde egentlig ikke noget, for det var ikke lige det jeg havde sat mig for denne dag.

Summa summarum, pænt sted med en rimelig diskret beliggenhed, og så med rigtig massage!!!

Men jeg tror at hvis man trænger til lidt seriøs lir, så er det sikkert bedre at booke Nancy, som skulle være tilbage på pladsen igen.

Kommer jeg igen?? Absolut, om ikke særlig lang tid :cool:

PS.: Lige en forbrugeroplysning:

Nina arbejder ikke mere på stedet, fik jeg oplyst. Og hun kommer ikke tilbage. Men som jeg forstod det, så er hun et andet sted nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt Arne Diller,

Nancy er kommet tilbage fra Thailand, har fået godt med farve.

Nancy er rigtig god til lir men hun er også rigtig god til massage, tag endelig ikke fejl af det.

Jeg besøgte hende torsdag for første gang og fik rigtig god massage, hun fortalte at hun havde gået 1 år på massageskole i thailand,

jeg fik en lille skideballe af hende fordi da jeg rullede om på ryggen så hun røde mærker på mine lår, hun spurgte hvor de stammede fra og jeg fortalte at jeg havde sukkersyge så nogle gange ramte jeg blodårer når jeg tog min insulin.

Hun sagde at sådan noget skulle jeg fortælle inden man begyndte massagen fordi massagen kunne give forhøjet blodsukker, det var noget man lærte på skolen

The rider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt Arne Diller,

Nancy er kommet tilbage fra Thailand, har fået godt med farve.

Undskyld, hvis jeg har blundet er sekund eller to, men er der Nancy fra 505 og senere Scandinavian?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg fik en lille skideballe af hende fordi da jeg rullede om på ryggen så hun røde mærker på mine lår, hun spurgte hvor de stammede fra og jeg fortalte at jeg havde sukkersyge så nogle gange ramte jeg blodårer når jeg tog min insulin.

Hun sagde at sådan noget skulle jeg fortælle inden man begyndte massagen fordi massagen kunne give forhøjet blodsukker, det var noget man lærte på skolen

The rider.

Det lyder rigtigt mærkeligt. Undersøgelser ved Karolinske Institutet i Stockholm har viset at massage har en meget tydelig blodsukkersænkende effekt og kan rekommenderes i behandling av sukkersyge.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder rigtigt mærkeligt. Undersøgelser ved Karolinske Institutet i Stockholm har viset at massage har en meget tydelig blodsukkersænkende effekt og kan rekommenderes i behandling av sukkersyge.

B

Det vidste jeg ikke. Håber, at Onslow læser med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej X

Ja den Nancy der tidligere var i 505 ( hun har været på ferie i 18 dage fortalte hun)

Bananas

Det kan da godt være jeg misforstod hende så det kunne give lavere blodsukker.

Men hun havde ret i at det har indvirkning på blodsukkeret.

Det passer også bedre hvis du har ret for der sker ikke så meget fordi blodsukkeret stiger en smule men det kan blive katastrofalt hvis det falder

så du har nok ret i at det er sådan det skulle forstås

god weekend til jer begge

the rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet en enkelt for en hyggestund med Nina - hun sagde, at hun skulle videre til et sted i Hornbæk...ved ikke hvor, men det kan være at nogle er lokalkendte i det område.

På trods af besøg hos både 505 og Scandinavian, så har jeg endnu til gode at prøve Nancy, men hun lyder bestemt som et interessant bekendtskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...