Derfor89 7 Skrevet 9. November (edited) Jeg har nu besøgt den lækre Tinahyggepigen 2 gange. Første gang var alene i naturen og anden gang var til hendes kneppekø koncept. Begge gange har været udendørs i en skov ved henholdsvis Kolding og Middelfart. Først og fremmest, så er hun fantastisk lækker. Hun ligner billederne der er brugt i annoncen, og så har hun en maske på. Hun giver et fantastisk blowjob, og begge gange er jeg kommet i munden af hende, hun slugte ikke, men for fanden hvor er hun fræk med sæd omkring munden. Hendes kneppekø var første gang jeg prøvede flere mænd om den samme kvinde, og hun virkede til at blive ægte tændt af blive kneppet og have en pik i munden på samme tid. Jeg besøger hende 100 procent igen! https://annoncelight.dk/showad/424100 Redigeret 29. November af Stapler Overskrift rettet. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 8 Skrevet 9. November Kan du fortælle lidt mere om hendes kneppekø? Hvor mange deltog, og minder det om et almindeligt gangbang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derfor89 7 Skrevet 10. November Medaltrespekt skrev, for 8 timer siden: Kan du fortælle lidt mere om hendes kneppekø? Hvor mange deltog, og minder det om et almindeligt gangbang? Jeg kan ikke sige om det minder om et gangbang, fordi det har jeg aldrig været til. Men vi holdt 5 biler ved en rasteplads, og Tinahyggepigen kommer ind som bil nr. 6. Vi hilser, går ind i skoven og ordner betalingen. Derefter sidder hun på knæ med bind for øjnene og munden åben, og så tager vi alle en tur i hendes mund 1 efter 1. Når den foran er kommet i munden af hende, så rykker den næste til. Og til sidst er hun dækket af salv og sperm, det løber simpelthen ned af hendes ansigt og små bryster. Et par stykker knepper hende også imens hun sutter pik, og det lød virkelig til at hun nød det. Alt i alt et fedt lille møde :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 8 Skrevet 11. November @Derfor89 mange tak for svar:) Hun er da sej for at afholde sådan events. Hun står også selv for planlægningen og det administrative, kan jeg læse i en anden tråd. Hun er helt bestemt nr. 1 på min “to-do” liste, men jeg venter til at hun holder alene-møder, jeg er lidt en kylling når det kommer til flere om en grundet diskretion. @Tinapigen har du planer om at holde alenemøder på et tidspunkt, eller er det udelukkende kø? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 196 Skrevet 11. November Derfor89 skrev, den 9.11.2025 at 18:11: Jeg har nu besøgt den lækre Tinahyggepigen 2 gange. Første gang var alene i naturen og anden gang var til hendes kneppekø koncept. Begge gange har været udendørs i en skov ved henholdsvis Kolding og Middelfart. Først og fremmest, så er hun fantastisk lækker. Hun ligner billederne der er brugt i annoncen, og så har hun en maske på. Hun giver et fantastisk blowjob, og begge gange er jeg kommet i munden af hende, hun slugte ikke, men for fanden hvor er hun fræk med sæd omkring munden. Hendes kneppekø var første gang jeg prøvede flere mænd om den samme kvinde, og hun virkede til at blive ægte tændt af blive kneppet og have en pik i munden på samme tid. Jeg besøger hende 100 procent igen! https://annoncelight.dk/showad/424100 Tak for din anmeldelse søde. Bliver helt glad OG jeg synes bestemt også det er frækt og dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 196 Skrevet 11. November Medaltrespekt skrev, for 1 time siden: @Derfor89 mange tak for svar:) Hun er da sej for at afholde sådan events. Hun står også selv for planlægningen og det administrative, kan jeg læse i en anden tråd. Hun er helt bestemt nr. 1 på min “to-do” liste, men jeg venter til at hun holder alene-møder, jeg er lidt en kylling når det kommer til flere om en grundet diskretion. @Tinapigen har du planer om at holde alenemøder på et tidspunkt, eller er det udelukkende kø? Skriv til min mail søde, så kan vi måske finde ud af noget i morgen formiddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 14. November Hvilke omgivelser foregår det i? Har man fundet en bænk eller lign. eller er det bare på jorden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derfor89 7 Skrevet 14. November EnFyrFraKBH skrev, for 36 minutter siden: Hvilke omgivelser foregår det i? Har man fundet en bænk eller lign. eller er det bare på jorden? Det var i skoven på et tæppe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 27. November Lyder jo som den danske bonnie blue vil også prøve at deltage i hendes kø-events, men er det ikke alt for koldt til det nu? Kan se hun stadig holder, men er det indendørs nu? Er der flere som har deltaget som vil fortælle lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg