Pikkemand 22 Skrevet 9. November Hvor er det dejligt, at der stadig er unge kvinder som tror på sig selv, og bestemt ikke sætter deres lys under en skæppe (Ironi kan forekomme) https://sugardaters.com/da/profile/3KZG0MxgzL Hun er 21 og tilbyder sex uden gummi, men blow uden slug. Og for et vil hun have 7000 kr. med 2000 i forskud på Mobilepay Ak ja, den sidste idiot er ikke ført endnu P.S. Det er lidt ærgerligt. Hun ser ud til at være en dejlig fræk lille sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterepete 13 Skrevet 9. November Hun har prøvet det samme med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGe tleman 27 Skrevet 9. November Hun er ikke ny, har været på SD siden hun var 16… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBig 66 Skrevet 9. November (edited) Jeg skrev lidt frem og tilbage med hende. Helt stille og roligt om et evt. møde så skrev hun pludselig at hun blev bange. Spurgte om hvad hun blev bange for, hvortil hun svarede at hun var en petit pige men uden at uddybe det mere. for der efter at blokere mig. jeg har sys selv jeg er meget respektfuld over for andre mennesker. tror sq ikke hun er rask, der er noget der virker forkert ved hende. Redigeret 9. November af TheBig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr1976 7 Skrevet 10. November Skrev tilbage til hende at hun var da lidt optimistisk med prisen, og så blev jeg blokeret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders13 1 Skrevet 17. November Pikkemand skrev, den 9.11.2025 at 17:15: Hvor er det dejligt, at der stadig er unge kvinder som tror på sig selv, og bestemt ikke sætter deres lys under en skæppe (Ironi kan forekomme) https://sugardaters.com/da/profile/3KZG0MxgzL Hun er 21 og tilbyder sex uden gummi, men blow uden slug. Og for et vil hun have 7000 kr. med 2000 i forskud på Mobilepay Ak ja, den sidste idiot er ikke ført endnu P.S. Det er lidt ærgerligt. Hun ser ud til at være en dejlig fræk lille sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders13 1 Skrevet 17. November (edited) Hun sagde også 5000kr til mig i starten , men i sidst blev vi enige 1200kr for en times hygge , kørt hende hjem til hendes mor efter men altså tror ikke mige det var mor hun skulle besøge men en anden sugardaddy fordi hun brugt gps for find adresse, men synes det klamt hun være sammen med en anden uden at gå i bad eller noget . Redigeret 17. November af Anders13 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGe tleman 27 Skrevet 25. November Kan ikke finde hende på SD? Men synes jeg så hende på AL, men den annonce er også væk? Tror dog at AL er hendes rette element. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 23 Skrevet 5. December TheGe tleman skrev, den 25.11.2025 at 12:43: Kan ikke finde hende på SD? Men synes jeg så hende på AL, men den annonce er også væk? Tror dog at AL er hendes rette element. Du husker ikke hvad hun kaldte sig der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg