dengamlejyde 53 Skrevet 9. November Hvor i Jylland finder jeg en Thai der udover alm fp gerne med tungekys giver en god anal oplevelse hvor der er tilladt at støde helt i bund, selvfølgelig efter god opvarmning og med respekt for hende. Synes tit der er begrænsninger selv om andet er aftalt. Om hun er tyk eller tynd, ung eller gammel er ikke vigtigt. Kører gerne i hele Jylland for den rigtige oplevelse. Meld ind svende da jeg gerne vil på besøg først i ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8260 30 Skrevet 9. November Se her Nørre Snede - SWEET LAMAI, NEW IN NR. SNEDE. CLOSE TO HORSENS, SILKEBORG, VEJLE. THAI WOMAN THAT CAN MAKE YOUR DREAMS COME TRUE, INCALL ONLY. 77178489! ALL SERVICE Jeg har ikke været der, men kunne huske jeg har læst om anal, god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 53 Skrevet 9. November Har været hos lamai hun er helt ok, har også været hos Lily i Vejle. De er begge super ud i det anale. Søger nye imput. https://annoncelight.dk/showad/423628 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mau 74 Skrevet 10. November dengamlejyde skrev, for 12 timer siden: Har været hos lamai hun er helt ok, har også været hos Lily i Vejle. De er begge super ud i det anale. Søger nye imput. https://annoncelight.dk/showad/423628 Kan du fortælle lidt om hvordan hun er og hvad hun tager for en time med anal uden gummi? Jeg ville egentlig have foreslået dig at kigge mod Ludee ved Esbjerg, men jeg kan se hendes annonce ikke er oppe. Jeg ved så ikke om hun er hjemme på ferie eller om hun er stoppet, men prøv at holde øje med om hendes annonce kommer op igen. Gør den det så er hun også et besøg værd. De gange jeg har været forbi har jeg givet den gas og der har ikke været brok over at jeg har gået hård til den og har banket helt i bund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 53 Skrevet 10. November Lily er frisk på det meste, taler dansk. Hvis du får hende tændt kigger hun ikke på klokken. Har haft nogle gode besøg hos hende. Prisen får du af hende selv da hun ikke har dem på annoncen, men det er absolut ikke dyrt i mine øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 122 Skrevet 14. November Gip ved PP i Thorvaldsensgade Århus er god og fræk hun er altid frisk på anal og gerne i forskellige stillinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 160 Skrevet 15. November Leder altid, men har ikke fundet den bedste endnu… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg