Mr1time 1803 Skrevet 8. November (edited) Besøgte i går https://annoncelight.dk/showad/441836 Havde brug for at blive tømt og havde ikke så meget tid, så bestilte 20 min. Kr. 500.- Det er pigen på video og billeder, faktisk en pæn lille pige. Holder til tæt på havnen. Jeg blev tømt som jeg ville, ikke så meget mere end det. Blow med gummi, selvom hun skriver noget andet. Der bliver brugt en del hånd. Kneppede i flere forskellige stillinger, men kom aldrig helt op og ringe, så først til sidst var den ordentlig stiv. Rørte ved hendes bryster og røv, men hun ville ikke høre eller svare når jeg spurgte på en 69 så jeg kunne slikke hende. Overall: jeg fik kneppet en pæn pige for kr. 500,- og var allerede ude efter 12-13 minutter. Har nu set en 4-5 annoncer med samme tekst og priser, så jeg ville bare lige prøve om det kunne noget, det kunne det så ikke helt, til gengæld var det billigt. Redigeret 12. November af Stapler 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 221 Skrevet 8. November Jeps, jeg har besøgt nogle par stykker med denne type annonce efterhånden, og som regel har det været middelmådige oplevelser. Men tilgengæld er det jo billigt og pigen på billederne man møder, så det er jo ikke helt slemt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gutten 8 Skrevet 15. November Overvejer at besøge hende, men spørger lige. Er det alle der får BJ med kondom eller er det et enkelt tilfælde ? Og er der nogen herinde der har en mere positiv oplevelse ? God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mælger 16 Skrevet 17. November Gutten skrev, den 15.11.2025 at 10:01: Overvejer at besøge hende, men spørger lige. Er det alle der får BJ med kondom eller er det et enkelt tilfælde ? Og er der nogen herinde der har en mere positiv oplevelse ? God weekend Ja, jeg kan sige, at det var min værste oplevelse med hende. Vi havde først aftalt 1000 kroner for en time, men da jeg kom tilbage fra toilettet og satte mig på sengen, sagde hun, at jeg skulle betale mere. Da jeg sagde, at vi allerede havde aftalt prisen over SMS, påstod hun, at det ikke var hende, jeg havde skrevet med, og at jeg skulle betale 800 kroner mere. Jeg betalte det, men allerede dér havde jeg en dårlig følelse. Hver gang jeg prøvede at røre ved noget eller komme tættere på, lod hun mig ikke. Efter en halv time gjorde jeg mig klar og forlod hendes hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ckjfdlh 20 Skrevet 20. November Jeg har i hvert fald haft en god oplevelse med Frida. https://annoncelight.dk/showad/425205 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg