Goliath2.0 296 Skrevet 8. November https://annoncelight.dk/showad/442346 Er der nogen der har besøgt hende og vil fortælle om hun er et besøg værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Croozio 13 Skrevet 9. November (edited) Jeg har besøgt hende i Randers i dag, på en kendt adresse nær banegården. Hun var let at lave en aftale med, og hun ville også gerne have sex med mig og med min prins Albert-piercing. Da jeg ankom var hun ved at lukke en kunde ud, det var ikke så heldigt. Men jeg kom ind, og hun var lige så flot og indbydende som på billederne. Desværre havde hun rigtigt svært ved at forstå engelsk. Det var lidt besværligt, men gik okay med oversætttelse via telefonen. Hun suttede godt, og jeg måtte både røre og kysse hendes krop som jeg havde lyst til. Vi havde sex i forskellige positioner, og hun lod mig trænge helt i bund. Det er bestemt ikke alle der lader mig gøre det med en pik i den gode ende af skalaen og en okay stor piercing. Hun virkede ikke som den mest indlevende, jeg har prøvet, men hun tøede lidt op da vi lå og nussede bagefter. Alt i alt var hun en af de bedre jeg har besøgt for 700 kr / 30 min. Redigeret 9. November af Croozio 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg