Hop til indhold
Guest Hohoho

Line i Laksegade

Recommended Posts

Gæst

Jeg har også besøgte den berømte Line for par måneder siden og med vilje havde ikke skrevet nogen anmeldelser, da jeg vil ikke træde nogen over tærer. Men nu holder jeg med Hagbarth. Min vurdering er at hun ser ud til at være mindst 40 (kun min vurdering, kender ikke hendes rigtige alder).

Oplevelsen var også uden indlevelse og koldt, måske kemien passede ikke og hun sagde hun kyssede ikke!

Det havde været bedre hvis hun sendt mig tilbage hvis jeg ikke var hendes "type", og sparrede mig og hende selv for den kedelige og kold oplevelse.

Ja, folk er heldigvis forskelligt og i min øjne er der store forskel om en pige er 20 eller 70, modsat nogen andre. Jeg vil Aldrig find en 70 årige tiltrækkende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke svare på, hvad der er gået galt under jeres besøg.

Kan kun sige, mine 2 besøg ved Line kunne ikke være bedre.

Line var bestemt ikke kold - tværtimod, vi smed chokoladen i køkkenet, ellers var den sku smeltet..

Om så det var fordi Line syntes jeg var pisse fræk - eller fordi jeg er en god skuespiller, til at spille ynkelig - og pigerne får ondt af mig, er jeg ikke klar over - men er også ligeglad, bare det virker. For jeg møder nærmest kun meget positive piger.

Line lover ikke at hun kysser - hun skriver at hun tilbyder kærestesex, hvis kemien er til det - mig og Line snakkede om det, og hun sagde at det var få gange hun kysser med sine gæster.

At jeg var en af de heldige, er jeg også meget taknemlig for.

Line har ikke sagt, hvor mange sommer aftner hun er - men for mig, er der stor forskel på 40, og så 45 til 50+.

Men jeg er da ked af, at i ikke havde den samme skønne oplevelse som mig...

Men livet er ikke altid retfærdig - der er forskel på fisk - jeg svømmede i hvert fald, der fra- glad og fornøjet.

Og lad os så få noget positivt karma, ind i billedet.

Bedre hæld næste gang.

Mvh. Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også besøgte den berømte Line for par måneder siden og med vilje havde ikke skrevet nogen anmeldelser, da jeg vil ikke træde nogen over tærer. Men nu holder jeg med Hagbarth. Min vurdering er at hun ser ud til at være mindst 40 (kun min vurdering, kender ikke hendes rigtige alder).

Oplevelsen var også uden indlevelse og koldt, måske kemien passede ikke og hun sagde hun kyssede ikke!

Det havde været bedre hvis hun sendt mig tilbage hvis jeg ikke var hendes "type", og sparrede mig og hende selv for den kedelige og kold oplevelse.

Ja, folk er heldigvis forskelligt og i min øjne er der store forskel om en pige er 20 eller 70, modsat nogen andre. Jeg vil Aldrig find en 70 årige tiltrækkende!

Hej s. Jeg er da faktisk trist over, at høre du har haft denne opfattelse/ oplevelse. Jeg mener ikke selv, at kunne mindes jeg har haft dårlige oplevelser, så ville da have ønsket jeg i mit hoved kunne huske dig... Ang berømt ordet, så føler jeg det bestemt meget ubehageligt og er det forventningen til mig, ja så er " man" vel på forhånd i en position hvor " man" kan blive skuffet...? Det jeg kan sige med sikkerhed er, at hvis mine gæster indfrier de få krav jeg har til hygiejne, opførelsel og indstillet på en hyggelig stund, ja så VED jeg, at jeg ville sende gæsten pænt ud af døren ved minus kemi.

Jeg har mange besøg, så at jeg ikke ved hvem du er er logisk, men hvis jeg laver " fejl" vil jeg sætte pris på, at få det at vide, for kun på den måde kan jeg blive bedre... En pm ville have gjort det...

Er bevist om jeg ikke rammer plet hos alle- heldigvis og naturligt, det samme gælder omvendte... Det vigtigste her, er at melde klart ud.

Kold er og bliver jeg ALDRIG, faktisk føler jeg tit jeg giver meget mere end jeg burde, i forhold til at passe på mig selv... Så beklager meget men dine krav til mig kan jeg ikke indfrie.

Dette er udenfor emmet; der er et par piger derude der har det lidt svært med andres succes i branchen- jeg er også målskive og mærker tydeligt den barnlige og grimme misundelse mod mig og andre kollegaer, så her var det måske også på sin plads at nævne...?

God jagt og rigtig meget held og lykke ved dit næste besøg ved mine kollegaer smil. Mange knus fra Line

Ps, jeg er fra 73, så behøves der på eg ikke diskuteres min alder mere... God dag til alle. Krammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den dybeste respekt for dig Line. Jeg har aldrig mødt dig, og kan derfor ikke vurdere indlæggene udfra det. Men jeg bøjer mig i støvet for din positive og konstruktive tilgang til indlægget. Og ikke kun i dette indlæg. Jeg forstår nu når andre snakker om "Line karma" i andre indlæg.

Endnu engang:RESPEKT....nogle, incl mig selv kunne lære en hel del her......må sgu snart en tur i Laksegade:-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Hey Line tak igen for de dejlige timer vi har tilbragt sammen du er en dejlig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey Line tak igen for de dejlige timer vi har tilbragt sammen du er en dejlig pige

Jamen selv tak da frække smiler. God aften til dig. Krams herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, folk er heldigvis forskelligt og i min øjne er der store forskel om en pige er 20 eller 70, modsat nogen andre. Jeg vil Aldrig find en 70 årige tiltrækkende!

 

Ja, det troede jeg også engang, men jeg har lært at de lidt mere modne piger forstår at gå mere til den, som om det var sidste gang - se. f.eks.:

 

 

Jeg har selv besøgt Line 7 gange - og det er absolut min rekord hos nogen glædespige nogensinde - nok ikke uden grund og jeg arbejder stærkt på at møde hende endnu flere gange inden alt for længe, men jeg er nødt til at frekventere nogle andre piger ind imellem, for ikke at blive alt for afhængig - hun er jo desværre kun til låns  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske min forventning var for højt, men selvom der var ikke nogen kemi, i det mindste man lade som om det er der. Jeg gjorde min del ved at smile, være nærevære, skab øjenkontakt, o.s.v. men det sket aldrige fra hendes side.

jeg vidste på forhånd nogenlunde om hendes alder og det er ikke det der skræmme mig. Faktisk har jeg idag været sammen med en som er i slut 30'erne og jeg har besøgt hende mere end ti gange. Jeg ramt jo også næsten rigtig med at vurdere Line's alder.

Der er rigtige mange som har haft mere end god oplevelse med Line og det tvivler jeg ikke. JEG kunne ikke skabe den kemi med hende og det må jeg leve med.

Jeg vil ikke kommentere på den tråd mere og vil ikke sprede min dårlige "Karma".

God sommer til alle ( har sommerferie I morgen :) ).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske min forventning var for højt, men selvom der var ikke nogen kemi, i det mindste man lade som om det er der. Jeg gjorde min del ved at smile, være nærevære, skab øjenkontakt, o.s.v. men det sket aldrige fra hendes side.

jeg vidste på forhånd nogenlunde om hendes alder og det er ikke det der skræmme mig. Faktisk har jeg idag været sammen med en som er i slut 30'erne og jeg har besøgt hende mere end ti gange. Jeg ramt jo også næsten rigtig med at vurdere Line's alder.

Der er rigtige mange som har haft mere end god oplevelse med Line og det tvivler jeg ikke. JEG kunne ikke skabe den kemi med hende og det må jeg leve med.

Jeg vil ikke kommentere på den tråd mere og vil ikke sprede min dårlige "Karma".

God sommer til alle ( har sommerferie I morgen :) ).

Tak for din saglige og sober indlæg. ALLE anmeldelser og holdninger er ok i min verden og virkeli glad for din kontraktive ( selvfølgelig ikke min mening hele vejen.. Smil) måde at forklare/ beskrive på... Smil.

Også god sommer til jer alle herfra. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line - læste lige denne tråd - mange antagelser og vurderinger....., men jeg er ikke blevet skræmt eller overbevist om det modsatte vi skal stadig lave en aftale efter ferien ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg havde en fantastisk god oplevelse og ja jeg er jo heller ikke helt ung men hva jeg har lysten og Line kan tilfredsstille den på bedste vis. så tak for det Smukke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg havde en fantastisk god oplevelse og ja jeg er jo heller ikke helt ung men hva jeg har lysten og Line kan tilfredsstille den på bedste vis. så tak for det Smukke.

Jamen selv tak frække og nu kommer det pinlige, men ved ikke hvem du er ups ups... Havde torsdag og fredag i Randers op mod nogen og 20 gæster ( en del slavesammenføringer...) så hvis du vil være rar at skrive en pm, så jeg kan takke dig ordentlig, ville jeg være meget glad . Stort knus og kram

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...