Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre,

jeg besøgte Kiara (link) i Rødovre/Hvidovre tidligere i dag og vil lige rapportere. Det er sådan nogenlunde pigen på billederne, lidt ældre, mindre dullet op og 4-5 kilo tungere. Men altså stadig en nydelig pige/ung dame. Det var let at lave en holdbar aftale med hende og jeg bookede 30 minutter. Hun bryder sig ikke om kolde fingre, så det var lidt svært at starte op, og hun gik altså direkte til kondommontage (accepterede dog et medbragt SKYN) på min endnu ubegejstrede manddom. Kiara beholdt BH og trusser på, og da jeg ikke måtte røre hende, tog det altså lidt tid at fylde kondomet ud (også fordi der kun var nogle få cm at vokse i). Det lykkedes alligevel og Kiara smed trusserne mens hun gav et hæderligt blow.

Efter lidt tid bad jeg om næste akt, missionæren, og hun fandt en jumboflaske glidecreme frem. Nå, "den der smør godt, kør godt", ikke? Der var i hvert ikke problemer med at penetrere og jeg fik hende da også til at trække ned i BHen så de bløde b-skåle kom frem. Missionæren blev imidlertid hurtigt lidt kedelig (og friktionsfri), så jeg fik hende om i "aflåst sideleje" så jeg kunne komme ordentligt i bund med et godt greb i hendes pæne baller. Nu var der så meget modstand at en gammel ven begyndte at kalde på mig, og jeg knaldede igennem det bedste jeg har lært. Kiara stønnede lidt imens jeg fik hvad jeg kom efter.

Efter 22 minutter stod jeg ude på boulevarden igen med et lille smil på læben, men jeg vender ikke tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...