Hop til indhold
Lars2902

Virkelig skuffende Antonella Bella besøg i bårse.

Recommended Posts

Jeg har taget en for holdet i dag og besøgt Antonella Bella eller Alejandra som hun kalder sig på annoncelight.

https://annoncelight.dk/showad/415259

Jeg købte 20 min for 700kr, da jeg bare ville have blow, (lidt dyrt) men hun skrev at det var uden kondom, så jeg tænkte, så er det sku ok.

Jeg spurgte ind til 69 også da hendes billeder så rigtige gode ud, hun skrev at det var ok hvis jeg var ren.

OK. jeg ankom til en faldefærdig gård i bårse lukkede hun mig ind med det samme, kun iført g-streng. Lækkert.

Gangen var total mørklagt og jeg kunne næsten ikke se noget, jeg kunne kun svagt se hende efter døren blev lukket, hun er ikke så høj, langt hår. vi skulle ovenpå og hun førte mig ind i et rum med en dobbeltseng og let belysning. 

hun havde lige glem noget så hun gik lige… vente.. vente.. så kom hun tilbage efter 2-3 min.

Og jeg kunne se hende ordentligt og hun er en meget flot pige! Virkelig! Hendes billeder lyver ikke. Slank, mørkhåret, brune øjne, flotte silikone patter! god røv. Jeg hilste pænt og prøvede at snakke dansk, bagefter engelsk,  men hun taler KUN spansk og oversætter via telefonen.

hun fik sin penge og så gik hun igen.. vente.. vente.. endnu 2-3 minutter gik. Og hun havde mere travlt med sin telefon end med mig.

så havde hun glemt et sengetæppe så hun gik lige igen.. jeg hjalp hende med at rede sengen( man er jo en gentle mand)

NÅ. Vi lagde os endelig på sengen og hun fandt gummiet frem, jeg sagde “hov vi aftalte uden” hun sagde bare “ no comprendo” (forstår ikke) Og så gik hun i gang med at sutte, jeg tænke “ øv, men jeg har måske misforstået noget?” Og jeg skal lige sige at jeg er en meget renlig fyr og ville aldrig stikke min pik ind i nogen uden den er helt ren først

Nå, men hun suttede imens jeg nussede hende på ryg og røv, jeg begyndte at blive stiv og ville nu gerne i en 69, men hun sagde bare, nej. 
Hvad?!

Nej, sagde hun igen og smilede sødt og suttede videre. Jeg prøvede at forklare at det havde jeg jo betalt for..

“no comprendo”

hvad fanden..? Jeg tænkte, NÅ! fint nok.. whatever.. 
jeg fik lov at kæle hende lidt i fissen med fingrene og så stoppede hun pludseligt og sagde at tiden var gået.

what!!

tiden startede åbenbart da jeg gik ind af hoveddøren, det sagde hun intet om og der står heller ikke noget i hendes annonce.

så jeg blev suttet i ca 12 minutter og hun kunne ikke engang gøre mig stiv. Jeg følte mig i den grad røvrendt!

Stemningen blev pludselig meget mærkelig og hun blev kold og afvisende, jeg ville ellers godt have snakket med hende om at det ikke var den aftale vi lavede, og at 700kr var ALT for meget for det hun havde leveret. men jeg er også meget bevist om tæskeholdet der sidder nedenunder i stuen. Og jeg skal ikke have smadret næse eller bilruder pga 700kr

Så jeg gik derfra med fyldte boller, en masse frustration, skuffelse og 700kr fattigere.

Hun får kun 1 ud af 10 fordi hendes krop er flot.

Der var sku ikke meget “vulkan af fornøjelse” over hende. Spar jeres penge, jeg kommer i hvert fald ikke der mere.

https://annoncelight.dk/showad/415259

Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars2902 skrev, for 3 minutter siden:

tiden startede åbenbart da jeg gik ind af hoveddøren

Det er der vist ikke noget nyt i.

Øv hvor kedeligt for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hmm hun er ikke lige frem nem at konnunikere med og hun kan virke lidt kold. Men som du også er inde på er hun en virkelig lækker ung dame, som jeg ikke rigtig kan glemme. Jeg skal besøge hende endnu en gang før hun tager videre efter weekenden. 

Jeg ville prøve at kaste lidt flere gode penge efter hende hvis du stadig har lyst til at give hende en chance. Og hvis du vil se hende smile lidt, så prøv at øve nogle få spanske gloser inden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...