SkipperSkrå 49 Skrevet for 5 timer siden Var en tur på Sydsjælland og med ømme rygstykker og stor lyst, så fik jeg lyst til at prøve et besøg i Rønnede. https://annoncelight.dk/showad/290280 En smuk yngre pige, der talte fint dansk, tog i mod ved den lident diskrete indgang, men heldigvis uden ventetid udenfor døren. et hurtigt bad og op på briksen, hvor jeg nød en rigtig fin hård omgang massage af de ømme rygstykker. Efter den skønneste massage blev der skruet op for kæleriet og det var i særklasse! Da jeg blev bedt vende mig var jeg tændt som aldrig før og jeg fik den fineste behandling, der sluttede med doggy med udsigt til den frækkeste lille bagdel. Er glad for at besøge thai’er og dette besøg var i særklasse en af de bedste besøg nogensinde Adressen: meget indiskret Huset: 2/10 slidt og rodet Pigen: 7/10 slank, smuk og velformet Behandlingen: 10/10 Gentagelseslyst: 10/10 - med den behandling kan jeg godt se ud over huset og adressen☺️ 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 357 Skrevet for 2 timer siden Hvordan med ansigt - vurdererer du hende smuk? Hvad er dit bud på alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg