Copacabana 28 Skrevet 6. November, 2025 Hvor finder jeg anmeldelser fra 29-10 og til nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 352 Skrevet 6. November, 2025 Dem har hackerne taget. Der har været en tråd om at der er nogle hacker der der spam anmelder anmeldelsene som spam, og får dem automatisk lukket ned når der er anmeldelser nok. Selv tråden det stod i har været fjernet mindst 2 gange nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 535 Skrevet 6. November, 2025 Det kunne man vel løse ved at lave regler i systemet der siger at man minimum skal have været bruger i x dage før man kan anmelde noget som spam. Samme kunne man jo overveje i forhold til hvornår man kan lave første post så vi slipper for de hit'n run posts der nogle gange er fra en nyoprettet bruger på tværs af alle fora. /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1963 Skrevet 6. November, 2025 @Tutankhamon Desværre har ejeren af siden der kan lave den slags ændringer forladt skuden, så moderatorene har kun de nuværerende redskaber til rådighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3079 Skrevet 6. November, 2025 Det er en rigtig god og yderst brugbar løsning som @Tutankhamon foreslår. Jeg tager lige de herrer i håb om at den kan blive implementeret, så der kan blive sat en stopper for det/de angreb der finder sted mod EG. @Administrator @Stapler @Bryan Mills 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 361 Skrevet 6. November, 2025 @Tutankhamon Helt enig i at man bør opsætte nogle regler som du beskriver. Det er dog ikke sikkert at denne mulighed findes i systemet i forvejen, men er noget der skal udvikles. Findes det i forvejen er det noget som denne sides administrator og evt. moderator kan slå til, alt efter hvilket niveau af ændringer de har tilladelser til at lave. Findes det ikke og skal udvikles, er det firmaet bag (dem som EG "lejer" brugen af forum af) som som skal udvikle/implementere funktionen og det kan være en længere proces. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 535 Skrevet 6. November, 2025 (edited) Den erfarne skrev, 1 time siden: @Tutankhamon Findes det ikke og skal udvikles, er det firmaet bag (dem som EG "lejer" brugen af forum af) som som skal udvikle/implementere funktionen og det kan være en længere proces. Har arbejdet i IT branchen i 25+ år så det er jeg klar over Invision, som det ser ud til at man bruger her, har ifølge deres egen dokumentation mulighed for at lave automatic membership promotion rules. Det burde kunne bruges til at sikre i hvert fald den del af mit forslag med at forhindre at nye brugere poster med det samme. Jeg har godt nok kun lige skimmet det igennem men der burde være muligt at sætte systemet op til at den gruppe, som nye brugere starter i, ikke kan poste og derefter sætte en regel op der automatisk flytter dem til en anden gruppe efter X dage. Om man også kan bruge dette til at forhindre dem i at anmelde posts som Spam har jeg ikke checket. Derudover er der jo også et rigt API, som jeg lige kan se det, og mulighed for at lave egne moduler til Invision. Og når man nu har valgt at blokere for at man kan linke til nympho.dk så tænker jeg at de tekniske ressourcer findes, og at det derfor blot er et spørgsmål om vilje (med mindre at det at blokere for links til specifikke domæner er en standard feature som kan konfigureres vha.regex expressions e. lign. i systemet). /Tutankhamon Redigeret 6. November, 2025 af Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg