Hop til indhold
Dillermand Junior

Pirrende og passionerede to timer med Pink Peach. 

Recommended Posts

Pirrende og passionerede to timer med Pink Peach. 

En anmeldelse herinde fik mig til at blive nysgerrig på @Pink Peach som ikke har annonce eller info oppe nogen steder men kun laver aftaler herigennem EG. Efter at have kontaktet Pink Peach herinde og fået lidt mere info om ydelser og priser så var jeg helt sikker på at vi skulle have en aftale sammen så vi fik koordineret kalenderne og sat en dato og aftale op. 

Det var nemt at få lavet en aftale for mig, og også hurtigt og ubesværet at få forventningsafstemt og aftalt detaljerne for aftalen.  :D

På dagen ankommer Pink punktligt som aftalt ved porten på adressen jeg har givet hende til lokationen jeg havde valgt til vores første møde og aftale. 

Vi gik sammen indenfor og ordnede formalia hun fik det aftalte beløb og en lille gave derefter kiggede vi sammen i min legetøjs kuffert og valgte i fællesskab at bruge min vibrator og mine fire størrelser buttplugs i legen til denne aftale. 

Vi startede med at kysse lidt og jeg lod mine hænder vandre rundt på Pinks krop imens, inden jeg valgte selv at tage tøjet af pink stille og roligt og nyde synet af den smukke kvinde mere og mere afklædt indtil hun stod der helt nøgen i al sin herlighed så smuk og sexet i mine øjne. :oops:

Jeg får hende til at ligge sig på ryggen på sengen og kravler op til hende og kysser hende lidt inden jeg langsomt kysser mig ned langs kroppen indtil jeg til sidst lader min tung langsomt lege med hendes fisse.

Jeg nyder længe at give oral sex til pink mens hun langsomt begynder at stønne, indtil hun til sidst får sin orgasme. Vi tager en kort pause og får lidt væske i kroppen.

Så vil Pink gerne gengælde og jeg kommer om på ryggen og ligge og Pink begynder på et langsomt men lækkert blowjob. Hun starter stille og roligt men til sidst deep troather hun min pik og ligesom kører hovedet en lille smule op og ned men kun lidt sådan at den i længere tid føles dybt nede i halsen på hende det er svært at beskrive teknikken hun bruger men det føles fantastisk og jeg zoner lidt ud mens jeg bare nyder følelsen i min pik i hendes mund i et stykke tid. 

Hendes blowjob teknik tænder mig voldsomt, men til sidst må jeg bare afbryde det jeg får hende om og ligge på maven og min mund og tunge finder hendes røv og begynder at give hende sorte kys og efter lidt tid kommer de første støn. 

Hun havde nævnt at hun nyder analsex og det bliver hurtigt meget tydeligt især efterhånden som jeg begynder at bruge de fire buttplugs på skift fra den mindste til den største at hun er tændt og elsker anale lege. 

Undervejs tager hun selv min wand vibrator og fører den op til klitoris og var hun tændt før så er hun ekstra tændt nu hvor hun dobbelt stimuleres. 
Undervejs kan jeg ikke lade være med at bøje mig indover hende mens jeg bevæger buttplugsne oppe i hende og kysse hende lidt på skulderen, nakke og halsen samtidigt med at jeg nyder hendes ansigtsudtryk som er et ansigts udtryk fra en der bare har givet sig hen til nydelsen i øjeblikket. 

Efter at have leget lidt med den største af buttplugsne kommer jeg glidecreme på kondomet på min pik, så trækker jeg langsomt buttpluggen ud og fører mit pik hovede op til hendes stjerne og trænger stille og roligt op i hende indtil pikken er helt oppe i hende og langsomt begynder jeg at kneppe hende i røven, tempoet stiger og hun har stadig min wand vibrator imellem lårene og hendes stønnen bliver voldsommere og voldsommere mens wanden vibrerer løs ved klitoris og min pik knepper hende analt hurtigere og dybere. 

Hendes mere intense stønnen og hele kropssproget der skriger til himlen at hun nyder og elsker det der sker på sengen tænder mig voldsomt og til sidst må jeg overgive mig til hvor fræk det hele er og hvor skønt det føles med min pik pumpende i hendes stramme røvhul og jeg får en kæmpe orgasme. 

Jeg kommer i kondomet mens min pik fortsat kører ind og ud i røven på Pink indtil jeg bare holder pikken  stille helt dybt oppe i røven på hende mens det føles som om at hendes stramme røv bare malker min pik for al sperm ud i kondomet. 

Det er dagens første intense orgasme og bagefter tænker jeg at vi nok skal få mere frækt sjov resten af tiden men at det her nok bliver en af aftalens frækkeste oplevelser og højdepunkter, men det skulle vise sig at være helt forkert for der var mere i vente fra denne vidunderlige kvinde. :wub:

Med en to timers aftale er der god tid og vi har begge fået varmen så vi deler et glas vand først og så ligger vi lidt tæt og putter mens jeg nusser Pink og hendes ene hånd kælent finder min pik og leger med den. 

Efter lidt tid finder min tunge hendes bryster på skift og slikker lystent og legene med hendes brystvorter og igen kommer der skønne nydelseslyde fra Pink det bliver jeg aldrig træt af. 

Vi kysser lidt igen inden hun bevæger sig ned monterer et nyt kondom på min pik og så begynder hun igen et frækt blowjob, og endnu engang blivere det dybere og dybere indtil hun tager min pik til roden. Og igen er nydelsen og følelsen ved hendes blowjob teknik helt perfekt til min smag. 

Og endnu en gang gør hendes frække blowjob mig bare endnu mere smask liderlig og tændt så jeg får hende om og ligge på ryggen og min pik finder hendes fisse og trænger endnu engang op i hende men denne gang er det hendes fisse der strammer om min pik. 

Jeg veksler imellem hurtige ind og ud bevægelser afløst af langsommere men dybere stød op i hende,   og det er her jeg tog fejl tidligere og bliver positivt overrasket for mens jeg knepper Pink vaginalt tager hendes stønnen til og pludselig stønner hun og larmer på den gode måde endnu mere end da jeg tog hende analt. 

Min pik rammer hendes G punkt rigtigt og hun får en intens G punkts orgasme og hendes stønnen giver mig et klart signal bare bliv ved med det du gør fortsæt til Pink ikke orker mere, men så langt når jeg ikke for hendes stønnen og hele intensiteten i øjeblikket gav mig endnu en orgasme og endnu engang blev min pik tømt ud i kondomet med resten af den sperm man ikke skulle tro der var tilbage efter den første gang jeg kom. 

Efter noget virkeligt frækt, dejligt og intenst sex med Pink havde jeg lyst til bare at ligge tæt med den dejlige Pink,så sådan brugte vi den sidste del af vores to timer sammen liggende tæt og bare putte, nusse og snakke sammen i hyggelig pillowtalk. 

Efter hvad der føles som evigheder i Pinks arme engageret i den hyggeligste snak sammen forlader vi alligevel til sidst sengen og hopper begge tilbage i tøjet men inden vi gik hver til sit nåede vi at nyde noget lækkert sushi sammen og få hyggesnakket endnu mere. ^_^

Pink Peach er virkelig sød, rar og imødekommende hun har et skønt og naturligt udseende med smukke blå øjne, langt mørkt hår og et charmerende smil og er i mine øjne en virkelig smuk og sexet kvinde. 

Personligheds mæssigt er hun nede på jorden og nem og dejlig at snakke med. Jeg nød personligt hendes selskab meget, og følte på en gang som om vi havde massere af tid til at nyde øjeblikkene og den frække sex sammen og samtidigt føltes det bagefter som om de to timer bare var fløjet afsted fordi vi havde hygget os så meget undervejs. 

Vil jeg besøge Pink Peach igen ? 100% og har allerede aftalt at næste gang skal jeg nyde at bruge hende som submissiv slave tøs i en BDSM session. :twisted:

Og jeg glæder mig allerede til et gensyn med Pink Peach. :wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauw jeg får helt lyst til at booke en tid hos mig selv med den anmeldelse :lol: 

tusind tak for de søde ord. Jeg er glad for at du havde så god en oplevelse, for det havde jeg også. Både med sexen og hyggesnakken og sushi bagefter.

jeg glæder mig meget til næste gang og håber vi kan ramme g-punktet så godt igen, det var en ret vild oplevelse for mig også :D:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamder-anders skrev, for 30 minutter siden:

Sikke en fantastisk oplevelse. Man bliver da nysgerrig - hvor er vi henne aldersmæssigt? ^_^

Jeg er 33 ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dillermand Junior at du er begejstret for Pink Peach er der ingen som kender hende, der kan være overrasket over, hun er bare dejlig.

Og glæd dig til den submissive udgave af Pink Peach, en rolle hun tydeligvis befinder sig godt i og hendes reaktioner bekræfter at hun nyder det.

Indtil nu har jeg leget med det submissive udgave af Pink Peach to gange og det er kun blevet bedre efterhånden som vi kender hinanden bedre.

Nyd hende og pas godt på hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...