Prøver-igen 278 Skrevet for 7 timer siden (edited) Havde et par dage kigget på annoncen. Fik skrevet en sms om et møde. Der kan hurtigt svar om mødet. Næste dag kørte jeg mod adressen, som er i det centrale Esbjerg, hvor hun har lejet en airbnb lejlighed. Usædvanligt for en thai og det tiltrak mig. Det var nemt at finde og jeg blev guidet til lejligheden, med en beskrivelse på sms. Parkering i gaden, eller nærliggende gader. Hun tog smilende imod mig. Hun er en flot kvinde. Alderen er opgivet til 24, men hun kan sagtens være 30. Hun er slank og ca 150 cm høj. Billederne fra annoncen passer. Hun taler og forstår et godt engelsk. Bad om et hurtigt bad. Hun vaskede min pik, det var frækt. Aftørring og klar. Jeg følte mig meget velkommen i hendes selskab. Jeg havde bestilt 45 minutter og efter jeg havde smidt tøjet, foreslog hun massage til mig. Jeg er ikke til massage til mig, så foreslog massage til hende. Det blev hun glad for og jeg masserede hende. Hun blev afslappet og nød massagen. Hun bad mig herefter ligge mig på ryggen, hvorefter hun gav mig et super bj. Jeg ku' mærke hun nød det og hun blev ved i lang tid. Jeg foreslog hun lagde sig på ryggen. Jeg kærtegnede hendes krop og endte mellem hendes ben. Hun er helt glatbarberet og jeg startede med at slikke hende. Hun smager godt og nød min behandling. Hun blev våd og tændt. Jeg slikkede længe og det endte med hun kom. Hun klemte hendes ben om mit hovede og blev afslappet. Jeg vendte mig om på ryggen og hun tog min pik under behandling. Hun spurgte om jeg ville ha' sex, men da det er med kondom, sagde jeg nej. Jeg fungerer ikke med kondom for mig. Hun tog min pik og suttede mig rigtig godt. Hun spurgte om jeg ville komme i hendes mund, hvilket jeg nikkede ja til. Der gik ikke længe før jeg kom med en ladning, som hun tog villigt imod. Det var mega skønt og fræk . Hun tørrede mig grundigt og vi småsludrede. Jeg fik tøj på og fik sagt farvel med et stort knus til hende. En time efter, stod jeg på gaden igen. Jeg havde en rigtig god oplevelse og gentager gerne. https://annoncelight.dk/showad/438535 Redigeret for 7 timer siden af Prøver-igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg