ensomfyr 283 Skrevet 5. November Jeg er af en eller anden grund begyndt at fantasere om at besøge to piger på en aften. Jeg gør jo kun det her når jeg er på hotel i forbindelse med kursus eller besøg hos kunder. Så jeg er begyndt at fantasere om at mødes med en pige der allersidst på eftermiddagen, når jeg har fået tjekket ind på hotellet. Og så finde en anden at hygge sig med nogle timer senere inden sengetid. Gad vide om jeg er blevet for gammel til at klare to gange sex på så kort tid ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 188 Skrevet 5. November Giv det et forsøg bedste måde at finde ud af det på... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robby 29 Skrevet 5. November Jeg begynder at nærme mig de 50årene. Og jeg har ingen problem med to piger samme dag, og jeg behøver heller ikke hjælp fra nogen blå piller. Jeg gør det samme som du har planer om, tit da jeg er på hotel.Bare stå på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 5. November ensomfyr skrev, for 2 timer siden: Gad vide om jeg er blevet for gammel til at klare to gange sex på så kort tid ... Bare det ikke er med den samme pige - det er næsten ligesom med chokolade - et stykke giver lyst til en mere 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 169 Skrevet 5. November ensomfyr skrev, for 2 timer siden: Gad vide om jeg er blevet for gammel til at klare to gange sex på så kort tid ... Har du pengene, kan du nemt få svaret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1043 Skrevet 5. November Kom helt til at smile da jeg læste dit indlæg det gør jeg altid, når jeg skal til en anden by, har lige gjort det i sidste uge - og her weekend d. 15/16 Nov skal jeg på Fyn, jeg er allerede ved at kigge efter piger på Fyn - regner med at smutte forbi Flensborg når jeg skal retur hjem jeg kan bestemt anbefale det - go for it 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg