knkslvts 3 Skrevet for 3 timer siden https://annoncelight.dk/showad/322583 Har netop besøgt Erica i Aalestrup (lidt udenfor Aalestrup faktisk). Hun er en vild og fascinerende kvinde og oven i købet virkelig, virkelig smuk i mine øjne. Vi startede med en kort forventningsafstemning (hendes engelsk er i øvrigt ganske fint) uden dog at blive alt for specifikke, da jeg ikke ønsker at vide alt for meget om hvad der skal foregå og så startede hun ellers ud… Detaljerne fra vores møde holder jeg for mig selv, men er dog nødt til at nævne at hun virkelig evnede at få mig til at glemme tid og sted og kun være fokuseret på at adlyde hende. Hvilket er præcis den tilstand jeg altid længes efter, så det er en kæmpe anbefaling herfra. Jeg er lidt blown away af at hun så hurtigt kunne fornemme, hvordan hun skulle behandle mig, så jeg tør nærmest ikke tænke på hvor vildt og godt det bliver når vi lærer hinanden endnu bedre at kende. For det er jeg ret opsat på at vi skal - er i hvert fald næsten allerede klar til et nyt besøg ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knkslvts 3 Skrevet for 3 timer siden (edited) Kan se at jeg fik oprettet indlægget under Efterlysninger… forhåbentlig kan nogen flytte det til Anmeldelser? Redigeret for 3 timer siden af knkslvts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg