Bigstok 582 Skrevet for 3 timer siden Gentlemen, Jeg havde forleden den udsøgte fornøjelse at besøge en ung dansk GP, som jeg ikke havde truffet før. Endda et her på Eroguide ganske ubeskrevet blad. Hendes profil på Annoncelight er af relativt nylig dato og jeg mindes ikke at have set hende annoncere under andre profiler tidligere. Marias annonce (https://annoncelight.dk/showad/437314) fangede umiddelbart mit øje, da jeg kunne genkende omgivelserne på flere af billederne, som steder hvor jeg tidligere har besøgt danske piger. Det så jo således ganske lovende ud og det lykkedes mig at lave en aftale over SMS med det samme. Det gik hurtigt og nemt. Mødestedet var ganske rigtigt et sted jeg havde besøgt adskillige gange før. Jeg må sige jeg tabte underkæben lidt da jeg blev lukket ind. Billederne på annoncen er ægte og formentlig taget for nylig, men Maria er endnu smukkere i virkeligheden end på billederne. Slank og iført pænt lingerie ved vores møde. Ikke en eneste tatovering, sort hår og store, brune øjne. Hun er dansk og jeg ville ikke være overrasket hvis hun havde lidt eksotisk i sig, men det fik jeg ikke spurgt ind til. Jeg vil dog sige, at hvis man, som dreng født i 80'erne eller 90'erne, havde et crush på Prinsesse Jasmin fra Disneys Aladdin tegnefilm som barn, så bliver man ikke skuffet, hvis man besøger Maria. Maria er sød og imødekommende og vi fik snakket lidt og afregnet. Vi hyggede videre på sengen og jeg erfarede inden længe at tungekys var inkluderet i prisen. Det var BJ uden gummi også, skulle det vise sig. Maria gik lidt forsigtigt til værks, men havde udmærket teknik med tungen. Sexen var god, men det trækker dog lidt ned i den samlede oplevelse, at Maria ikke helt kunne dy sig for at tjekke sin telefon, når der af og til var et lille pusterum. Altid rart at vide at det er pigen selv man skriver med, men det kan og bør gøres mere diskret. Hvis Maria er helt ny i gamet, er det forhåbentlig en begynderting, som kan bedres med tiden. Nuvel, det skal ikke trækket stort ned i det samlede indtryk af et godt besøg hos en smuk ung kvinde. Kan man lide hvad man ser på billederne eller elsker man unge danske kvinder (og hvem gør ikke det?), så vil jeg anbefale at man overvejer at give Maria et besøg. Profil link: https://annoncelight.dk/profile/mariababy24 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg