Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har ingen annonce, så det er lidt svært. 
Men der er kun en Penny Thai massage i Brædstrup, så burde være ret nemt. Og kender man den ikke, ja så har man nok heller ikke været der jo^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemansroom skrev, for 33 minutter siden:

Hun har ingen annonce, så det er lidt svært. 
Men der er kun en Penny Thai massage i Brædstrup, så burde være ret nemt. Og kender man den ikke, ja så har man nok heller ikke været der jo^_^

Jeg så på CVR lige før sommerferien at hun havde ophørt hendes CVR.

Mener der er en der annoncerer  på en side med massage , hj,  btb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke Penny, men jeg har besøgt en thai i Brædstrup.

Der er 2 thai butikker, på Bredgade 1 og Bredgade 3, side om side.

Jeg tror at Penny Thai er den som holder til i Bredgade 1. Hvis man Googler "Penny Thai massage" så kommer der en op i Juelsminde, og hvis man søger lidt videre, så er Juelsminde butikken lukket og indehaveren har åbnet denne i Bredgade 1.

Jeg har besøgt Bredgade 1, reagerede på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/433246 og det var også hende som jeg mødte, hun er sød og venlig og dejlig at være sammen med. Men det var ikke hende jeg snakkede med da jeg ringede, hun talte dansk og det gjorde hun ikke jeg var sammen med.

Redigeret af denventende

Del dette indlæg

Link til indlæg
denventende skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender ikke Penny, men jeg har besøgt en thai i Brædstrup.

Der er 2 thai butikker, på Bredgade 1 og Bredgade 3, side om side.

Jeg tror at Penny Thai er den som holder til i Bredgade 1. Hvis man Googler "Penny Thai massage" så kommer der en op i Juelsminde, og hvis man søger lidt videre, så er Juelsminde butikken lukket og indehaveren har åbnet denne i Bredgade 1.

Jeg har besøgt Bredgade 1, reagerede på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/433246 og det var også hende som jeg mødte, hun er sød og venlig og dejlig at være sammen med. Men det var ikke hende jeg snakkede med da jeg ringede, hun talte dansk og det gjorde hun ikke jeg var sammen med.

Ja ok, tak. 

Så ejeren (Penny) masserer nok ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...