Gentlemansroom 12 Skrevet for 5 timer siden Hej alle, Er der nogle der har været hos Penny for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2742 Skrevet for 5 timer siden Ved at indsætte et link til hendes annonce så ved alle hvem du skriver om og din chance for at få svar er betydeligt bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet for 5 timer siden Hun har ingen annonce, så det er lidt svært. Men der er kun en Penny Thai massage i Brædstrup, så burde være ret nemt. Og kender man den ikke, ja så har man nok heller ikke været der jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet for 4 timer siden Gentlemansroom skrev, for 33 minutter siden: Hun har ingen annonce, så det er lidt svært. Men der er kun en Penny Thai massage i Brædstrup, så burde være ret nemt. Og kender man den ikke, ja så har man nok heller ikke været der jo Jeg så på CVR lige før sommerferien at hun havde ophørt hendes CVR. Mener der er en der annoncerer på en side med massage , hj, btb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 104 Skrevet for 4 timer siden (edited) Jeg kender ikke Penny, men jeg har besøgt en thai i Brædstrup. Der er 2 thai butikker, på Bredgade 1 og Bredgade 3, side om side. Jeg tror at Penny Thai er den som holder til i Bredgade 1. Hvis man Googler "Penny Thai massage" så kommer der en op i Juelsminde, og hvis man søger lidt videre, så er Juelsminde butikken lukket og indehaveren har åbnet denne i Bredgade 1. Jeg har besøgt Bredgade 1, reagerede på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/433246 og det var også hende som jeg mødte, hun er sød og venlig og dejlig at være sammen med. Men det var ikke hende jeg snakkede med da jeg ringede, hun talte dansk og det gjorde hun ikke jeg var sammen med. Redigeret for 4 timer siden af denventende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet for 2 timer siden denventende skrev, for 2 timer siden: Jeg kender ikke Penny, men jeg har besøgt en thai i Brædstrup. Der er 2 thai butikker, på Bredgade 1 og Bredgade 3, side om side. Jeg tror at Penny Thai er den som holder til i Bredgade 1. Hvis man Googler "Penny Thai massage" så kommer der en op i Juelsminde, og hvis man søger lidt videre, så er Juelsminde butikken lukket og indehaveren har åbnet denne i Bredgade 1. Jeg har besøgt Bredgade 1, reagerede på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/433246 og det var også hende som jeg mødte, hun er sød og venlig og dejlig at være sammen med. Men det var ikke hende jeg snakkede med da jeg ringede, hun talte dansk og det gjorde hun ikke jeg var sammen med. Ja ok, tak. Så ejeren (Penny) masserer nok ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg