Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Super tilbud ?  Det er da helt normale priser.  
bevares de skriver 40 Min.  Men men 

hertil er damerne betydelig ældre.  Det er primært ungdoms billeder.   

Skrevet
  • Author
Klipklap skrev, for 38 minutter siden:

Super tilbud er også deres formulering, men hvis kvalitet er god og ja for mig indebærer det et fornuftigt match på billeder så ville det være er godt tilbud. Tænker normalpris er 300 + 300 for 30 minutter

Skrevet
Klipklap skrev, 1 time siden:

Yochi, 21 år ?? 

Skrevet
NielsKim skrev, for 2 timer siden:

Yochi, 21 år ?? 

Jeg vil snarere skyde hende til midt- eller slut-tyverne. Om billedet er af hende, er umuligt at vurdere, men jeg husker hende som mere fyldig, end hvad billedet antyder.

• 4 months later...
Skrevet

Jeg har været en tur forbi. Havde først en lidt besværlig sms dialog med mamasan men fik da til sidst lavet en aftale om at møde Nana

Da jeg kom derud viste mamasan, en kvinde på 60+, ind på værelset og gjorde briksen klar. Jeg spurgte efter Nana og fik at vide hun ville komme. Jeg skulle bare smide tøjet og lægge mig på briksen. Jeg valgte at sidde på briksen og da døren gik op igen var det sjovt nok ikke Nana men mamasan, der bare havde skiftet kittel, som kom ind. Hun var ret overrasket over at jeg ikke lå og kiggede ned i puden… 

Igen spurgte jeg efter Nana og fik at hun var syg. Så sagde jeg at jeg bare ville gå igen. Så dukkede Nana pludselig op. Men hun havde skrækkelig ondt i den ene hofte

Nana ser ud til at være mindst 20år ældre i virkeligheden end på billederne. 

Samlet må jeg sige ar de er nogle skamløse fuskere der snyder alle steder de kan. 

Jeg gik igen, så servicen kan jeg ikke fortælle noget konkret om

Skrevet

Jeg har faktisk besøgt - og fået massage - af Nana et par gange. Rigtig god massage og et veludført pirrende og langsomt hj. Nana er en lidt stille pige, men sød og behagelig. Vel midt i trediverne. Hun er fuldt påklædt og jeg tror ikke, at der er mere at komme efter end et hj. Men til prisen absolut anbefalelsesværdigt.

Af samme grund genbestilte jeg også Nana for en månedstid siden. Det var også hende, der tog imod og viste mig ind på værelset. Desværre overtalte hun mig til at tage en anden, tror det var Yochi. En lidt større dame og massagen med tilhørende hj var desværre ikke af samme kvalitet som Nanas. Ikke i orden at tildele en anden end den man har bestilt.

I øvrigt, mamasan er det hende, der er billeder af under navnet Rin.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.