Hop til indhold
Guest Stantin

Mistress Alina - nogle erfaringer?

Recommended Posts

Guest Stantin

Hejsa allesammen.

Jeg vil lige høre om nogen har erfaringer med hende her: https://annoncelight.dk/showad/269429

Jeg kan se at hun befinder sig i Vejle hvor jeg også bor så det vil være oplagt for mig at blive hendes nye kunde/klient. 

Men er jeg så heldig at nogen herinde har besøgt hende og kan fortælle mig om hun er god til indlevelsen? Eller om i kender andre dominaer i enten Danmark, nordlige halvdel af Tyskland eller Norge, hvor man virkelig mærker at hun også nyder det - selvom det er hendes arbejde.

På forhånd tak for jeres tid.

Kh

Stantin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i Vejle, og hun var ikke noget for mig.
Tror bare der var kemien der manglede og det virkede som om at alt skulle rushes igennem. Man nåede ligesom ikke at nyde hvad der foregik, før hun var videre.
Jeg tror bestemt hun nyder det, det var ikke mit indtryk, at hun ikke gjorde.

Men hun har masser af andre rigtig fine anmeldelser, så giv hende da et besøg og se om I har kemi, specielt når du nu bor i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stantin skrev, for 2 timer siden:

Hejsa allesammen.

Jeg vil lige høre om nogen har erfaringer med hende her: https://annoncelight.dk/showad/269429

Jeg kan se at hun befinder sig i Vejle hvor jeg også bor så det vil være oplagt for mig at blive hendes nye kunde/klient. 

Men er jeg så heldig at nogen herinde har besøgt hende og kan fortælle mig om hun er god til indlevelsen? Eller om i kender andre dominaer i enten Danmark, nordlige halvdel af Tyskland eller Norge, hvor man virkelig mærker at hun også nyder det - selvom det er hendes arbejde.

På forhånd tak for jeres tid.

Kh

Stantin

Jeg har besøgt hende i Kbh. Det var en fed og til dels grænseskubbende oplevelse. 
Alt foregik inden for de rammer vi havde aftalt, men hun tog den alligevel lige lidt længere. 
Hun er (var?) en vild kvinde og jeg overvejede ofte at køre til Vejle for at besøge hende igen. Hun har pt ingen planer om Kbh igen. 

Mit besøg er et par år siden. Derfor forbehold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gang med mega stor fornøjelse hver eneste gang, har jeg fløjet på en lyserød sky hver gang, sidst jeg var der, var i slut september i år og det var med hendes slavetøs sasha, hun kommer tilbage om ca.14 dage , du kan læse min anmeldelse her miss alina og slavetøs

har også hende anmeldt alene tilbage i 2023 , se her: domina alina der var hendes slavetøs dog også med for en kort bemærkning

hun har altid respekteret hvad vi aftalte, og hun kunne også mærke når der var noget nyt jeg havde lyst, så var hun frisk, hun er en mega fræk kvinde og jeg bliver ved med at komme der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...