Nobody 61 Skrevet i går klokken 00:21 Er der nogen som ved, om Kay fra Brønshøj er stoppet? Det er en evighed siden jeg har set hendes annonce... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornydick 134 Skrevet i går klokken 07:54 Hun havde en ubehagelig oplevelse for ca 1 år siden med en kunde. Sidst hun var her for ca 5 mnd siden,skrev hun til mig at hun var tilbage. Annoncen var dog ikke aktiv. Tænker at hun grundet oplevelsen med kunden vælger ikke at aktivere annoncen. Ved ik om hun skriver til tidligere kunder/stamkunder om at hun er tolbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 570 Skrevet i går klokken 08:57 I can confirm that she had a bad experience. She has had extended breaks previously, so I hope she will be back, if there's anyone I miss, it's Kay ! I do not believe she's working at all at least not in Denmark. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 930 Skrevet for 22 timer siden Nobody skrev, for 12 timer siden: Er der nogen som ved, om Kay fra Brønshøj er stoppet? Det er en evighed siden jeg har set hendes annonce... Kay lyder som en thai, så opslaget er havnet på forkerte vej 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 185 Skrevet for 21 timer siden Thomsen skrev, for 30 minutter siden: Kay lyder som en thai, så opslaget er havnet på forkerte vej Det er hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chancen 108 Skrevet for 21 timer siden hornydick skrev, for 6 timer siden: Hun havde en ubehagelig oplevelse for ca 1 år siden med en kunde. Sidst hun var her for ca 5 mnd siden,skrev hun til mig at hun var tilbage. Annoncen var dog ikke aktiv. Tænker at hun grundet oplevelsen med kunden vælger ikke at aktivere annoncen. Ved ik om hun skriver til tidligere kunder/stamkunder om at hun er tolbage. Skrev til Kay i slutningen af august og fortalte at hun var savnet. Hun har læst beskeden, men ikke svaret. Øv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet for 16 timer siden Jeg savner også Kay! Hun er fantastisk. Jeg håber hun passer godt på sug selv. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet for 15 timer siden Det er fandeme ærgerligt en dum idiot skal ødelægge det for hende, hun er en skøn pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg